A mai bejegyzés kiegészítésekből fog állni, mert még pár dolog eszembe jutott az evolúcióval kapcsolatban. Az egyik, hogy megírtam a DSV-s hozzászólásokban, hogy volante észrevételéhez kapcsolva írok egy kicsit a BMV M1-ről. Na jó, igazából csak egy képet linkelek be róla, mert fogalmam sincs az autóról. Találtam egy könyvet egy könyvesboltban, amelyikben benne volt a BMW és a Delorean is, úgyhogy partizán módon lefényképeztem. Íme az BMW, a Deloreanról már láttatok sok képet. :)
Tényleg nagyon hasonlít a két autó és még a rajz stílusa is. Kerestem egy rajzot, ami szinte teljesen ilyen. Ugyanabban a füzetben van, amiben a másik ilyen piros DSV rajz.
Szerintem annak is köszönhető ez a nyúlás, hogy John Delorean számára a BMW volt a példakép. Többször is említette, hogy a célja, hogy egy amerikai BMW-t hozzon létre. Egy aránylag kicsi gyártó, amelyik jó minőségű presztízsautókat gyárt.
Valamint még egy kiegészítés az előző evolúciós cikkhez. Írtam, hogy a felniket cserélték és linkeltem képeket is. Azt viszont elfelejtettem, hogy a gumikat is. Eredetileg Pirelli P-7 gumik lettek volna, de aztán Goodyear NCT lett belőle. és ráadásul a hátsó kerekek még jóval vastagabbak is lettek. Ez a végső hátsó motoros elrendezés miatt alakult így.