Ennek a bejegyzésnek ez a dokumentum volt az alapja:
Arról már írtam korábban, hogy a PRV-6-os motor miatt a Renault Alpine is közeli rokonságban áll a Deloreannel, viszont arról eddig még nem volt képanyag, hogy néhány Alpine komoly tesztelés alatt állt a gyárban, illetve a Lotus főhadiszállásán. A két Lotus Esprit szintén eléggé egyértelmű, azonban az, hogy a DMC tulajdonában volt egy Mitsubishi, egy Porsche és egy Ferrari is, az új. Igaz, a Mitsubishi és a Porsche eladásáról éppen ebben a dokumentumban döntenek. Most pedig a képek:
Valamint ide illik, bár kicsit korábbra, körülbelül 1975-76 környékére datálódik az, hogy Bill Collins a prototípus fejlesztési munkáit nem máson, mint egy Fiat X1/9-en kezdte. Használt autóként vették, de nagyon jó állapotban, Elég sokat fúrták faragták, főleg a motort és a váltót, míg egy elég komoly hiba miatt egyszer csak az egész kihullott az autó alján és millió darabra tört. Tervezték, hogy összerakják, és további teszteket végeznek rajta, de végül mégis csak kukázták az autót. Érdekes kezdetek.
Majd ugyanez a kép színesben:
És hátulról: