HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

• gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Hollandia VI. avagy Kisváros és még Amszterdam

2009.10.09. 15:22 :: Sidaries

Említettem, hogy volt a túrának egy második fele is. Nos, az nem éjszakai volt, hanem csak simán másnap reggel a folytatás. Bopaték ezt már nem várták meg, mert siettek haza és nekünk is volt más programunk és nem fért volna bele, ha csak délután háromkor indulunk. Először ettünk egy nagyon jó…

12 komment

Hollandia V. avagy A Túra, amiért jöttünk

2009.10.07. 14:09 :: Sidaries

Bizonyára mindenki hallott embereket, akik megjöttek a kirándulásból és elmondták milyen szép helyen volták. Elmondták, hogy tengerparton volt a szállásuk, mennyire szép volt a kilátás, mennyire szívesen néztek ki reggel és az ám az igazi élet. Ezek az emberek félre vannak vezetve, mert a legszebb…

13 komment

Hollandia IV. avagy 1000 mérföld

2009.10.05. 14:33 :: Sidaries

Ismét korán keltünk és 9-re már kint voltunk az autónál. Igazából én már felkelés után is kimentem megnézni gyorsan, hogy minden rendben van-e és csak utána tudtam megreggelizni. Ez igazából az összes napra igaz volt, hogy minden reggel, amint tudtam leelenőriztem az autót. Aznap reggel két dolog…