Habár a találkozó krónikáját az Ati fogja megírni, úgy gondoltam, hogy én is írok egy leírást más szemszögből, ami inkább magára a Deloreanre koncentrál, nem pedig a szociális történésekre.
A találkozó előtt egy nappal hazamentem és egy kicsit rendbe szedtem az autót. Kiráztam a szőnyegeket és pár dolgot ki és bepakoltam, hogy valahogy azért kinézzen, bár a képeket nézve a végeredmény közel sem lett tökéletes. A külső takarítás meg sem fordult a fejemben a rossz idő miatt.
Ekkor volt egy kellemetlen élményem. Mivel a rossz idő miatt ekkorra már nem mentem az autóval majdnem egy hónapja, úgy gondoltam, hogy kicsit megmozgatom. Ezt a "kicsit" körülbelül 10 méterben határoztam meg. Azaz kigurultam a garázsból, majd visszatolattam. Ennek - habár nem úgy tűnik - van értelme. Egy ilyen mozgástól is megmozdulnak a beállt alkatrészek és miután nem ugyanott fogok megállni, ezért a gumik is máshol érnek majd a földhöz. Ez azért hasznos, mert a sokáig ugyanott nyomódó gumik felveszik azt a formát, ahogy hagyták őket és utána már nem lehet őket rendesen centírozni sem, mert nem gömbölyűek. Az előző jobb hátsó gumim így járt, emiatt pedig az autónak nem volt tökéletesen egyenletes a járása, hanem egy kicsit mindig rezgett.
Szóval ez után a hosszú bevezető után vissza a kellemetlen élményre. Az történt, hogy mikor beindítottam az autót és elindultam előre, egyszer csak hallottam egy közepesen hangos csattanást, majd kicsit meglódult az autó. Utána semmi különlegeset nem láttam, éreztem, de azért elgondolkodtam rajta. A hipotézisem szerint a hideg, de párás időben megfagyott a behúzott kézifékem és mikor elindultam, akkor engedett csak ki valóban a csattanás kíséretében. Miután a másnapi út során nem jelentkezett semmi probléma, én magam elfogadtam ezt az ötletet.
Azt levéve, hogy a Delorean végig tökéletesen és megbízhatóan működött, kiderült egy hiba a találkozón. Az, hogy ha bent van a kulcs az autóban, akkor világít az ajtók lámpája. Ha viszont nincs bent, akkor a bal oldaliak lekapcsolódnak. Viszont úgy lenne jó, ha a jobb oldali is lekapcsolódna. Erre majd rá kell nézni, mert ez így nem jó.
Végül pedig már csak pár dolog maradt. Az egyik, hogy Deloreannel Budapesten araszolni és fordulókört tesztelni továbbra sem jó mulatság. Ennél már csak a sötét parkolóházban navigálás a rosszabb. Bár cserébe legalább jó képek születnek ilyenkor. Ja és jó volt látni, hogy a Bricklin illesztési hézagai még a Deloreanénél is rosszabbak. :D