Előzőleg írtam már a Delorean műanyagrészeinek a festéséről, azonban a felkészítés még közel sem ért véget ezzel a kis optikai tuninggal, mert voltak műszaki problémák is. Nem túl komolyak, de voltak.
Az első, ami már régóta idegesített - ha jól emlékszem a tavalyi Eurofestre menet közben vettem észre - a bal első helyzetjelző kiégése volt. Még mielőtt valaki megszól, hogy még ezt sem tudom megoldani, kifejtem kicsit bővebben. Még odafele úton szétszedtem és rájöttem, hogy ez nem az egy csavarhúzós megoldás, mert az égő konkrétan bele volt rohadva a foglalatba. A hazaérkezés után megint megpróbáltam, akkor több időm volt, de ismét arra jutottam, hogy itt az egyetlen megoldás, ha levágom az egész foglalatot és újat rakok a régi helyére. Ehhez viszont már tényleg nem értek, ráadásul foglalatom sem volt.
A második viszont már sokkal Deloreanesebb hiba volt, villogott a tolatólámpám. Mármint néha ment, néha nem, néha meg villogott. Ezt elég nehezen vettem észre, mert én magam nem láttam, de szerencsére szólt valaki, aztán utána már tesztelgettem, amikor volt segítségem. Miután magától nem múlt el a hiba, amire azért ennél az autónál bőven van esély, felvettem ezt is a villanyszerelős hibalistára.
Az első hiba elég egyértelmű volt, azzal kapcsolatban nem volt kétségem a szakember megkeresését illetően, viszont a tolatólámpás esettel úgy voltam, hogy két helyen lehet a gond. Vagy a lámpatesteknél, bár erre a szinkronban villogás miatt nem sok esélyt adtam vagy pedig a jeladónál. Az első hibalehetőséget kizárta a karosszériás, mert teljesen szétszedte és összerakta a hátsó lámpákat, viszont mivel a hiba megmaradt, a villanyszerelőre maradt ez is.
Bejelentkeztem és elmentem, szerencsére elég hamar tudtak fogadni. Nagyon reméltem, hogy gyorsan megleszek, egy órát adtam magunknak, mert utána még le akartam takaríttatni az autót. Végül aztán fél óra alatt végeztünk. A foglalat tényleg menthetetlen volt, ott csak a levágás és új beszerelése segített, és a tolatólámpa is hasonlóan egyszerű volt. Végigkövették a vezetékeket és úgy tűnt, hogy nincs nagy gond, csak a sebességváltóból kijövő jelkábel foglalata van teljesen elkorrodálódva. Szétszedték, megtisztították és már készen is voltam. Ritka az ilyen sikertörténet. Bementem fizetni, átadtam a horrorszerű 2000 Ft-ot, aztán vágtáztam is az autómosóba.
Ahol pedig egy óra alatt úgy kisuvickolták a gépet, hogy szerintem még most, egy hónap elteltével is öröm ránézni. Igaz, tényleg eléggé odavolt szegény, de akkor is csodás munkát végeztek a mosósok. Mikor pedig ezzel is megvoltam, mehettem haza, és a Delorean ismét letakarva várta a következő bevetést, az Oldtimer Premiert.