HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Indul az év

2021.04.26. 10:00 :: Sidaries

A tél pont olyan volt, mint a tavalyi év. Néhány nagyon esetleges járatást levéve semmi nem történt, ezért eléggé vártam már a jó időt, hogy végre mozdulhassak. Erre idénre még a tavasz is késett. Volt amikor már februárban olyan idő volt, hogy megcsináltam az év eleji olajcserét, most viszont csak áprilisban jutottam el odáig, mert egy-egy szebb napot levéve pont az az undorító nyálka volt, amit nagyon nem szeretek, főleg nem a Delorean esetében. Igaz, egy márciusi délutánon legalább letakaríttattam a Deloreant, meg volt egy találkozóm is, amiről majd még írni fogok, de a kicsit hosszabb időt igénybe vevő egyéb szereléseket egészen a múlt hétig nem csináltam meg.

olajcsere1.jpg

Pedig nem sok dolog volt. Az Edtől a szokásos olajszűrőn és légszűrőn kívül csak egy kerékjárati ív védő gumiizét és egy a motorháztető rácsait tartó fémlemezt tudtam összeizzadni, mert egyszerűen minden megy, semmi nem vár felújításra. Ezeken felül még egy akkumulátort kellett vennem, mert az viszont a tél közepére teljesen bekrepált. Tölteni sem lehetett, használni meg végképp nem, februárban, mikor adtunk neki egy utolsó esélyt, 6 voltot bírt kinyöszörögni magából. Szerencsére McFly ajánlására vettem egy aksibikázót, amivel a téli járatásokat meg tudtam csinálni, de az hosszútávon értelemszerűen nem megoldás.

olajcsere2.jpg

Egy más jellegű problémám viszont volt már pár éve. Amikor 2017-ben mentünk az olaszokhoz Bopattal, az út végére kiment a gáz a klímából, amit abban az évben már nem volt értelme megcsinálni. Aztán 2018-ban átszereltettem R12-ről R134-re, ami 2019 végére megint eleresztette a gázt. Valószínűleg valahol lehet valami lyuk a rendszeren. 2020 meg ugye olyan volt amilyen, nem volt értelme foglalkozni vele, idén viszont optimista vagyok, megint feltöltettem, és várom, hogy mi lesz a végeredmény. Egyébként érdekes, hogy még mindig volt gáz a rendszerben, még ha kevés is, tehát ez olyan tipikus szemét kis hiba lesz, amivel pár évig el tudok majd szórakozni. A lényeg, hogy megint megy a légkondi is.

legkonditoltes1.jpg

Tehát az idei ráköltések eddig úgy alakultak, hogy alkatrészek 30e, olajcsere 30e, új aksi 30e, légkondi töltés 15e. Úgy látom a 15e lett az új Deloreanszerelési alapegység. Egyébként meg kell említeni, hogy az Ed árai, jó részben köszönhetően a forint szárnyalásának, eléggé felmentek.

Szólj hozzá!

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr4416512070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása