Úgy tűnik, hogy az előző bejegyzéseim kétségei jogosak voltak, mert az új Deloreaneket gyártó cég valószínűleg beleállt a földbe.
A cég irodájáról ugyanis leszedték a logókkal ellátott táblákat, valamint a cég két telefonvonalát is megszüntették. A Current megpróbált kapcsolatba lépni a cég több vezetőjével, például Cameron Wynne-nel, a DMCH igazgató, Stephen Wynne fiával, de egyik helyről sem kapott választ. A bezárásnak valószínűleg több oka is van. Az egyik, hogy nem sikerült az elvárt mennyiségű NFT-t eladni. A legutóbbi adatok szerint a több, mint 9000 helyett mindössze 1235 NFT-t vettek meg 2500 dolláros darabáron, ami 3 millió dolláros bevételt jelentett a cégnek, de úgy tűnik ez nem volt elég ahhoz, hogy elég embert vegyenek fel a fejlesztéshez. Így pedig a város támogatása sem érkezett meg, ami a felvett dolgozók számához kötötte a támogatásának az összegét.
A hét elején a vevők már nem is tudták elérni az NFT-iket, valamint a cég által tavalyra ígért NFT tőzsde sem került elindításra. A cég vezetőinek sorozatos felmondásai sem segítették a bizalom kialakulását.
Azonban a cég egyelőre még nem nyújtott be csőddel kapcsolatos kérelmeket, valamint azt sem tudni, hogy a cég irodáinak a bérletét felmondták-e. Azonban sokan úgy gondolják, hogy ez csak idő kérdése. A fő kérdés azonban az, hogy lesznek-e kártalanítva az NFT-t megvásárló támogatók, ami erősen kétséges.
UPDATE:
Közben Kathryn Delorean felől is van némi fejlemény. Úgy gondolta, hogy túl gyorsan haladtak, ezért kicsit lassítani kell. Emiatt pedig az autó hivatalos bemutatóját áttolta 2025-re, John Delorean születésének a 100. évfordulójára. Ez szép is, meg minden, de ezt én inkább mellébeszélésnek érzem, amiatt, hogy a tervezett autó sehol sincs. Addig pedig csak egy jelentősen kisebb makettet szeretnének megmutatni a világnak, valamint azt is elmondta, hogy az autót a Corvette C8 alapján képzeli el. Végül pedig még néhány fontos dolog: Ez az autó sem lesz rozsdamentes acél, az árát pedig a millió dolláros kategóriában képzeli el. 42 darabot terveznek legyártani kézzel, ezért a rendkívül magas ár, a befolyó pénzből pedig mérnöki ösztöndíjakat szeretnének támogatni.
UPDATE 2:
Közben a DMCH meg megint előhozta a Pontiac Solstice újragyártásának az ötletét.
Na most már tényleg elég mára a hülyeségből.