Nem rég elkezdődtek a múlt heti bejegyzésben leírt felújítási munkálatok és egészen jól haladnak. Egy dolgot elfelejtettem a múlt héten megírni és azzal kezdődött a munka. Na ki jön rá, hogy mi az a folytonosan visszatérő vezérmotívum ami az egész blogot végigkíséri a szerelés taggel ellátott bejegyzésekben?
.
Hatásszünet...
.
A
bal
ajtó
beállítása!
Naná hogy ha már profiknál van a gép, akkor rájuk bízom azt, amivel mi már négy éve nem bírunk zöld ágra vergődni. Igaz, az elmúlt bő 2 évben már nem nyúltunk hozzá és született is pár Végső ajtóbeállítás bejegyzés, de azért csak nem hagyott nyugodni az ajtó kis tökéletlensége. Most viszont úgy látszik, hogy tényleg jó lesz. Kicsit előrébb tolták az egész ajtót és a szerelők elmondása szerint pontosan csukódik. Én még nem próbáltam ki, de ha odajutok, akkor majd megírom mi lett a vége. Mellesleg meg vettem egy ajtógumi kitet, amivel kicseréltetem az összes megkeményedett és szétrepedt régi gumitömítést. Ha az ajtó tényleg jól fog csukódni, akkor néhány évtizedre ez is elég lesz.
A tetőbeázással is elkezdtek foglalkozni, de még nincs áttörés. A felső kárpit egy kartonszerű lemezre van felfogatva és az előző beázások miatt ez elvetemedett. Emiatt aztán a javítása elég nehéz lesz, még az is lehet, hogy nem is fog menni új tetőkárpit nélkül. Attól tartok, hogy ebben az esetben marad a régi, mert annyira még nem zavaró, mint amennyire drága.
A legnagyobb esemény viszont a listámon nem volt fent. Beszéltem Balázzsal sok mindenről az autóval kapcsolatban és az első futómű magassága is előkerült. El is mondtam a történetet róla és mondta, hogy nem nagy dolog, le kell vágni a rugókból. Mondtam, hogy hallottam már erről, de annyira nem tetszik ez a módszer, de azt mondta, hogy nem annyira bonyolult dolog. Szóval annyiban maradtunk, hogy megkérdezi a szerelőt, hogy mekkora meló az egész és ad egy árat rá. Nem szeretnék túl drasztikus ültetést, 3-4 centiről lenne szó, azzal már az eredeti magasságra kerülne az autó eleje. Nem tudom még mit tegyek, de a végén még rábólintok. Érdekes lenne.
Végül pedig kicserélték a kerékszelepeket, a szélvédő fölötti műanyag is lekerült és megy festésre, a sofőroldali ülés háttámláját visszarakták rendesen és a kesztyűtartó bőrborításának a hibáját is megnézik. Ezekből majd még meglátom mi lesz, ha előrelépés lesz úgyis szólok. :)