HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Felújítás I.

2012.12.05. 10:00 :: Sidaries

Nem rég elkezdődtek a múlt heti bejegyzésben leírt felújítási munkálatok és egészen jól haladnak. Egy dolgot elfelejtettem a múlt héten megírni és azzal kezdődött a munka. Na ki jön rá, hogy mi az a folytonosan visszatérő vezérmotívum ami az egész blogot végigkíséri a szerelés taggel ellátott bejegyzésekben?

.

Hatásszünet...

.

A

bal

ajtó

beállítása!

Naná hogy ha már profiknál van a gép, akkor rájuk bízom azt, amivel mi már négy éve nem bírunk zöld ágra vergődni. Igaz, az elmúlt bő 2 évben már nem nyúltunk hozzá és született is pár Végső ajtóbeállítás bejegyzés, de azért csak nem hagyott nyugodni az ajtó kis tökéletlensége. Most viszont úgy látszik, hogy tényleg jó lesz. Kicsit előrébb tolták az egész ajtót és a szerelők elmondása szerint pontosan csukódik. Én még nem próbáltam ki, de ha odajutok, akkor majd megírom mi lett a vége. Mellesleg meg vettem egy ajtógumi kitet, amivel kicseréltetem az összes megkeményedett és szétrepedt régi gumitömítést. Ha az ajtó tényleg jól fog csukódni, akkor néhány évtizedre ez is elég lesz.

vurdonfelujitas1.jpgA tetőbeázással is elkezdtek foglalkozni, de még nincs áttörés. A felső kárpit egy kartonszerű lemezre van felfogatva és az előző beázások miatt ez elvetemedett. Emiatt aztán a javítása elég nehéz lesz, még az is lehet, hogy nem is fog menni új tetőkárpit nélkül. Attól tartok, hogy ebben az esetben marad a régi, mert annyira még nem zavaró, mint amennyire drága.

A legnagyobb esemény viszont a listámon nem volt fent. Beszéltem Balázzsal sok mindenről az autóval kapcsolatban és az első futómű magassága is előkerült. El is mondtam a történetet róla és mondta, hogy nem nagy dolog, le kell vágni a rugókból. Mondtam, hogy hallottam már erről, de annyira nem tetszik ez a módszer, de azt mondta, hogy nem annyira bonyolult dolog. Szóval annyiban maradtunk, hogy megkérdezi a szerelőt, hogy mekkora meló az egész és ad egy árat rá. Nem szeretnék túl drasztikus ültetést, 3-4 centiről lenne szó, azzal már az eredeti magasságra kerülne az autó eleje. Nem tudom még mit tegyek, de a végén még rábólintok. Érdekes lenne.

vurdonfelujitas2.jpgVégül pedig kicserélték a kerékszelepeket, a szélvédő fölötti műanyag is lekerült és megy festésre, a sofőroldali ülés háttámláját visszarakták rendesen és a kesztyűtartó bőrborításának a hibáját is megnézik. Ezekből majd még meglátom mi lesz, ha előrelépés lesz úgyis szólok. :)

1 komment

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr974947921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2012.12.06. 09:43:45

a rugón én is gondolkodtam, de én inkább vennék egy másikat, abból vágatnék le, hogy az eredeti megmaradjon.
süti beállítások módosítása