HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

A vásárlás

2008.09.02. 14:52 :: Sidaries

Február elején találtam az eBayen egy gyönyörű eladó autót. Legalábbis a képek alapján nagyon szépnek tűnt. Addigra már túl voltam egy jó nagy kupac autó átnézésén és néhányra licitáltam is. A folyamat úgy ment, hogy voltam én, a lelkes vevő, és volt a Vurdon, a cég, aki majd behozza nekem az autót. Ennek az autónak a linkjét is küldtem nekik szemrevételezésre. Mivel ők úgyis ezzel foglalkoznak és objektívek, meglátják azokat a hibákat is amiket én a rózsaszín ködön keresztül nem. Erre ők is azt mondták, hogy megéri licitálni rá. 

2008. Február 12.

Sajnos a licit elég rosszul állt, de végül ez lett a szerencsém. Már 3-4 nappal a licit lejárta előtt 14000$-on állt az autó. Ez azért baj, mert a licitek mindig az utolsó pár percben, órában szállnak el. Én sem fűztem nagy reményeket hozzá, mert szinte biztos voltam a 20000$-os végső árban, de azért megpróbáltam. Szerencsére mások is így lehettek vele azzal a különbséggel, hogy nem licitáltak tovább, így a licit végére 14796$-ért egy Delorean DMC 12-es boldog tulajdonosa lettem. Örömöm határtalan volt. :)

4 komment

Címkék: behozatal

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr31644923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KiNDER DMC 2008.09.02. 19:26:56

Hát nekem is az lenne,határtalan.Nagyon szép ez a példány,sajna igaz csak képen de láttam már rossz kinézetüt is.

dubniczkia 2008.09.02. 22:56:00

Remelem ez en vasarlasom is ilyen szerencses lesz! Mar csak ugy ezret kell aludnom addig... :)))

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2008.09.03. 14:39:15

Az jó! Az már csak három év! :)))

KiNDER DMC 2008.09.03. 17:09:20

Igen Sid,és addigra veterán korú lesz Delo,és szabadon futkározhat.
süti beállítások módosítása