Akkor folytatom az elektromos hibákat a második résszel.
Ablakmotor: Döglik, kopik, zörög. Más baja nincs. :) Az utasoldali még mindig nem megy nekem sem. Minden létező elektromos gebasz elő tud jönni ezeknél a motoroknál. Nálam a jobb oldalinak még a hibáját sem tudom, a bal oldali csak simán kicsit odavan. A szerelő azt mondta, hogy ilyen kis golyókkal operál valahogy és azok vannak elkopva. Amiatt zörög. Nem nagyon, de azért hallhatóan. Nem nagy gond, mert azokon az ablakokon úgysem lehet túl sok mindent intézni és levegő sem jön be rajtuk. Mióta a légkondi jó, azóta főleg nem fontos. Azért majd megcsináljuk. A következő képen jól látszik, hogy mennyire kicsi ez az ablak:
Az ablak mérete lehetne akár külön hiba is, de amiatt mégsem az, mert könnyen megoldható nélküle minden.
Légkondicionáló: Erről nem kell sokat írnom, mert már elég sok nyűgöm volt vele nekem is. Azokat a javításokat pedig mind leírtam. Talán a tekercsszakadás volt az egyetlen dolog ami nem típushiba. Mivel nekem az a vákumos dolog olyan furán van megoldva, lehet hogy az nem gyári cucc. Szóval a rossz légkondis Delorean nem meglepő dolog, bár azt azért igyekeznek megoldani. Viszont, ha valaki úgy adja el az autót, hogy csak fel kell tölteni a gázt, nem kell egyből elhinni. Lesz ott más gond is.
Generátor: Legalábbis asszem. Angolul alternator. A korai Deloreanokban (VIN4539 előtt) Ducellier generátor volt. Mint később kiderült, ezek bizonyos esetekben nem elég erősek. Ha minden fogyasztó megy, akkor hamar lemerül az akkumulátor. Ezért a későbbi Deloreanok már egy erősebb Motorola generátort kaptak. Ezzel már nem volt ilyen gond.
Hogy a napi pletykaadag is meglegyen: Azt mondják, hogy Johnny Carson, aki a cég egyik nagy részvényese volt, az elsők között kapta meg az autóját és hazafelé lerobbant vele. Neki is lemerült az akkuja. Elég égő lehetett