HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Élet a gyárban I.

2009.03.27. 12:09 :: Sidaries

1977: Seamus Flynn vagyok, belfasti lakos. Protestáns családban születtem 1953-ban. Normális életet szeretnék élni, de a folyamatos összecsapások a katolikusok és a protestánsok között lehetetlenné teszik szinte mindenki számára Észak Írországban. Óriási a munkanélküliség, akinek biztos megélhetése van szerencsésnek tudhatja magát. Már jó ideje nincs rendes munkám, alkalmi fotózásokból tartom fent magam. Családom nincs és ilyen körülmények között nem is engedhetem meg magamnak. Bárcsak lenne valami változás!

1978: Érdekes pletykát mondanak az emberek. Egy fura nevű amerikai üzletember éppen Belfastban szeretné felépíteni újonnan indult luxusautógyárát. Azt mondják az angolok pénzelik, (talán mégiscsak jók valamire) de majd meglátjuk. Az angoloknak nem szabad hinni ezt már megtanultam. Sokmindent ígértek már, miért pont ezt tartanák be? Szegény Pault tegnap telibe dobták molotovkoktélal, csúnyán megégett. Még szerencse, hogy a vízágyúval hamar eloltották. Durva, hogy ennek kell örülnünk.

1979: Tényleg jön a fickó. A General Motors fejese volt valamikor régen és meg akarja valósítani az álmát. Puerto Ricoba akart menni, de az angolok többet fizettek neki. Talán mégis meg akarják oldani ezt az áldatlan állapotot. Elkezdték építeni a gyárat Dunmurryben, láttam is pár fotót az ünnepi faültetésről. Ryant felvették biztonsági őrnek, baromi nagy puskát kapott. Kár, hogy nekem nincs olyan fizikumom, mint neki.

Legalább neki már van munkája. Azt mondják, hogy jövőre elkészül a gyár és lehet jelentkezni.

1980. közepe: Épül a gyár nagy erővel. A haverokkal minden héten megnézzük és hihetetlen amit ezek az amerikaiak itt művelnek. Emlékszem, hogy kiskoromban ezen a mezőn legeltettem nagyapám birkáit, most pedig a világ egyik legfejlettebb autógyárát építik ide.

Sajnos kicsit késnek még így is, de hihetetlen a tempó. Szerencsére kaptam egy kis segédmunkát, talicskáztam egész nyáron. Lett egy kis pluszpénzem, veszek új fényképezőt.

1980 vége: Elkészült a gyár. Azt hiszem láttam már az autót is. Nagyon jól néz ki! Valamint találtam egy cikket is a fickóról. John Delorean a neve és tényleg nagypályás.

Sokan kétkednek a sikerében, mert nem volt sikeres amerikai autógyár 1925 óta. Én nem kételkedem, mert ilyet nem tud bárki véghezvinni. Amint meghirdetik a rendes jelentkezést én is megyek.

5 komment · 2 trackback

Címkék: élet a gyárban dtl

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr891029009

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: fuentes 2017.11.25. 06:53:07

Bútor vásárlás - Lakberendezési ötletek

Trackback: dibujos de navidad para niños pintados 2017.11.24. 17:39:44

Az 5 legfontosabb találmány a setét középkorból - Szabadalmi blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kinderdmc · http://www.jacabuli.hu 2009.03.27. 15:05:48

Ez jó kis történet ,már várom a folytatást!

kinderdmc · http://www.jacabuli.hu 2009.03.27. 15:07:06

Ja és amit elfelejtettem,hogy akkár ez a mostani időkben játszodhat,csak az évszámok mások,itt a világválság miatti helyzetre gondolok.:(

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.03.27. 20:16:37

Nem. Ez 1981-ben játszódik és akkor amikor az évszámok is vannak. Ilyen volt a helyzet és hidd el, hogy a mostani válság kutyafasza az akkori ír állapotokhoz képest.

kinderdmc · http://www.jacabuli.hu 2009.03.27. 22:17:46

Hát igen!Nálunk MÉG a fegyverek nem szólnak,de ne adja az ég.
Gondolom akkor se volt könnyű létrehoznia a gyárat,még ha kapott is pénzt és segitséget.

p-parker 2009.03.29. 20:22:43

Érdekes időutazásnak ígérkezik ez a sorozat!Kíváncsian várom a következő fejezetet !
süti beállítások módosítása