HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Marhára nem ideillő dolog

2009.03.30. 13:43 :: Sidaries

Hétvégén nagytakarítást rendeztem. A Delorean kapott egy bőrápolást, egy műanyagápolást és egy sima belső tisztítást. Jövő héten még visszaviszem kárpittisztításra is. Eddig ez akár szerdai bejegyzés is lehetne, de nem az lesz, mert találkoztam egy fickóval, aki egy nagyon fura autót jött takaríttatni. Ezt:

Nagyon nem tudtam hova tenni, szóval meg kellett kérdeznem mi ez. Mint kiderült, ez egy Tatra T613-as.

Soha nem hallottam még róla korábban, úgyhogy elég sok kérdésem volt. A végére ezeket tudtam meg:

- 3,5 literes V8-as motor van benne. Hátul. Hoppá.

- 4 sebességes kézi váltó.

- Léghűtés!

- 24 éves.

 

Nagyon durván nézett ki. Belül is szép állapotban van, bár a tulaj elmondása szerint azért sok javítanivaló van rajta. Na mindegy, nekem tetszett. Főleg az elejét nagyon jól kapták el.

Mi köze ennek a blogomhoz? Semmi, de lehet, hogy majd máskor is írok ilyen autókról amik azért valahogy különlegesek vagy engem megfogtak. Persze továbbra sem kell mindenféle tucatautóktól és fantáziátlan pénztemetőktől tartani mint egy Ferrari vagy Lambo. Azok az autók annak valóak akiknek sok a pénze, de kevés a fantáziája. Mindenesetre ezek a bejegyzések a hétfői napokon lesznek, mert ez az általános információsrész. 

Ja és mentünk is egy kört a géppel. Hihetetlen feelingje van!

Mellesleg hétvégén valószínűleg rendbehozom a hátsó lámpámat McFly segítségével. Ez volt az információs rész. :)

 

6 komment

Címkék: egyéb autó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr61035129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Loner 2009.03.30. 19:18:36

Ez az autó tényleg nagyon különleges, nekem
van róla egy cikkem is. Egyébként ezekből a régebbi típusok, még különlegesebbek. Egyszer egy ilyen régi típust teszteltek a totalcar
valamelyik adásában is. Nekem is bejönn

hdnctrl 2009.03.31. 16:30:58

én már láttam ilyet, bár nem ültem benne. nem semmi autó ez sem!

Mairtin 2009.03.31. 18:45:51

Szeretem a stílusos autókat.

TomRed · http://www.deauville.hu 2012.07.19. 00:39:46

Mostanában kezdtem végigolvasni a Delorean blogot. Erről a Tatra személygépkocsiról eszembe jutott egyik kedvenc fiatalkori olvasmányom, Jiri Hanzelka és Miroslav Zikmund könyvei, amelyben leírták a klasszikus Tatraplan kocsival megtett világot körbejáró utazásaikat: hu.wikipedia.org/wiki/Hanzelka_%C3%A9s_Zikmund

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2012.07.19. 07:14:33

@TomRed: Remélem tetszik. :)
És kösz a linket, én erről nem is tudtam.

Anna Smith 2013.03.23. 20:18:19

Kárpitot mindig érdemes ápoltan tartani.
www.szonyegtisztitas.com
süti beállítások módosítása