HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Élet a gyárban II.

2009.04.03. 10:43 :: Sidaries

1980 november: Meghirdettek sok munkát a DMC-nél. Több száz munkást keresnek és kisegítőt a fotósuk mellé. Jelentkeztem mindegyikre, de remélem, hogy a fotós mellé vesznek fel.

1980 december: Végre behívtak interjúra. Azt mondták azért csak ilyen későn, mert tartani kell az arányt a katolikusok és a protestánsok között és kicsit több protestánst vettek fel mostanában. Ezzel is el akarják kerülni, hogy bármelyik felekezet célpontjává váljanak, ezért a gyáron belül nagyon szigorúan tiltják a politizálást és a vallásháborút. Az interjú jól sikerült mindkét pozícióra, remélem felvesznek. Ilyet kellett kitöltenem:

 

1981 január 2: Igaz, hogy hulla másnapos vagyok még, de nagy az öröm, mert felvettek! 5.-én kezdek. Soha rosszabb évkezdést!

1981 január 5: Első munkanap. Kaptam belépőkártyát. Az meg így néz ki:

Ez a kártya az egyik fickóé aki velem együtt felvételizett és most együtt kezdjük a munkát. Neal a neve, kicsit fura, de jó fej. Mindketten a sorra kerültünk, bár azt mondták, hogy nekem azért lesznek majd fotózós dolgaim is. Eleinte kevesebb, később több. Szeretnének mindent dokumentálni. Most elküldenek egy tréningre, ami pár hétig tart, aztán kezdődhet a munka. Más dolgozók is még csak tanulnak, bár hamarosan kezdik a valódi gyártást. A prototípust már láttam, az nagyon szép, de elképzelésem sincs hogyan fogunk egy ilyen autót összerakni. Ahogy körbekérdeztem, szinte senkinek nincsen autó összeszerelési tapasztalata. Nagy fába vágják ezek az amcsik a fejszéjüket.

3 komment

Címkék: élet a gyárban dtl

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr291043510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2011.10.05. 15:28:30

(égőpofa smiley)

(de nyilván nem neked akartam megmutatni, hanem az olvasóknak)

(és a harmadik zárójeles megjegyzés: végigértem a blogon, kb. 20 bejegyzés ment a chrome kedvencekbe, többet nem fogok régiekhez írni)
süti beállítások módosítása