1980 november: Meghirdettek sok munkát a DMC-nél. Több száz munkást keresnek és kisegítőt a fotósuk mellé. Jelentkeztem mindegyikre, de remélem, hogy a fotós mellé vesznek fel.
1980 december: Végre behívtak interjúra. Azt mondták azért csak ilyen későn, mert tartani kell az arányt a katolikusok és a protestánsok között és kicsit több protestánst vettek fel mostanában. Ezzel is el akarják kerülni, hogy bármelyik felekezet célpontjává váljanak, ezért a gyáron belül nagyon szigorúan tiltják a politizálást és a vallásháborút. Az interjú jól sikerült mindkét pozícióra, remélem felvesznek. Ilyet kellett kitöltenem:
1981 január 2: Igaz, hogy hulla másnapos vagyok még, de nagy az öröm, mert felvettek! 5.-én kezdek. Soha rosszabb évkezdést!
1981 január 5: Első munkanap. Kaptam belépőkártyát. Az meg így néz ki:
Ez a kártya az egyik fickóé aki velem együtt felvételizett és most együtt kezdjük a munkát. Neal a neve, kicsit fura, de jó fej. Mindketten a sorra kerültünk, bár azt mondták, hogy nekem azért lesznek majd fotózós dolgaim is. Eleinte kevesebb, később több. Szeretnének mindent dokumentálni. Most elküldenek egy tréningre, ami pár hétig tart, aztán kezdődhet a munka. Más dolgozók is még csak tanulnak, bár hamarosan kezdik a valódi gyártást. A prototípust már láttam, az nagyon szép, de elképzelésem sincs hogyan fogunk egy ilyen autót összerakni. Ahogy körbekérdeztem, szinte senkinek nincsen autó összeszerelési tapasztalata. Nagy fába vágják ezek az amcsik a fejszéjüket.