HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Karambol I.

2011.03.21. 10:00 :: Sidaries

(Szerdai poszt érkezik. Rá fogtok jönni miért.)

Hát ez is megvolt. Belekeveredtem a Deloreannel is egy balesetbe. Vettem Tatán egy injektortisztítót, aztán gondoltam nem nyílegyenest hazafelé megyek, hanem akkor már járatom egy kicsit a gépet, így Almásfüzitő felé indultam. Az első részen nem is volt gond, de egyszer csak az előttem levő elég nagyot fékezett, mert úgy gondolta, hogy inkább szeretne balra bekanyarodni. Kicsit erősebb fékezéssel megálltam, de a mögöttem közlekedő Suzuki nem így gondolta, így hátulról belém szállt. Szerencsére mikor láttam, hogy nem fog megállni, sikerült egyesbe rakni a gépet és egy kicsit jobbra kihúzódni, így amikor elkapott nem az előttem levőbe lökött bele, hanem mellé, így az autó elejének nem lett baja. A Delorean orra majdnem a másik autó elejével került egy vonalba a csúszás után, szóval ha elkapom, akkor eléggé odalett volna a gép. Becslésem szerint olyan 30km/h-val történt az ütközés.

Mikor kiszálltam az első amit láttam a Suzuki elég szépen lebomlott eleje volt, amitől elég rossz érzéseim támadtak.

Szerencsére az én károm nem lett olyan nagy vagy legalábbis így első ránézésre.

Kitöltöttük a papírokat, elismerte a felelősségét, szerintem sokan ismerik ezt a procedúrát.

Végül mindenki lábon ment haza, de van egy olyan érzésem, hogy nem lesz egyszerű a javítás. Pont jókor jött így két hónappal Írország előtt. Szerencsére reggel a biztosítónál semmi gond nem volt, pár napon belül jön a kárszakértő.

Ami jó:

- Acélelem nem sérült.

- Az üvegszálas kasztni nem sérült.

- Hazafelé menet a minden hang normális volt, semmi hibát nem tapasztaltam.

Ami rossz:

- A hátsó lökhárító kicsit odavan. A bal alsó része nagyon szétvált.

- A kipufogóm átütötte a Suzuki jobb elejét és elég komoly ütést kapott. Mindenképpen megnézendő, szerintem elgörbült.

- A kipufogódob és a motor közötti hővédő pajzsot úgy megnyomta az ütközés, hogy rányomódott az ékszíjakra és le kellett szednem, hogy tovább mehessek. Emiatt aggódok a legjobban.

A véleményem:

- Szerintem minden javítható. Mivel úgyis tervben volt a hátsó és az első lökhárító leszedése ez most kicsit előbbre jön. Akkor pedig már mindent megjavítok rajtuk, gondolok itt arra, hogy a hátsó lökhárító kicsit meg van ereszkedve, az elsőn pedig ugye jól látszik az eyebrow. A folytatásban jönnek a javítások.
 

18 komment

Címkék: karambol

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr922758051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dubniczkia 2011.03.21. 11:56:12

Nagyon, nagyon sajnálom! :(
...milyen jó hobbiautót tartani, és egy ilyen ritkasággal járni az utakon?!
Kiállításról kiállításra tréleren. ...sajnos.

...és mindezt egy homasitatuningos suzuki. hmm...

Azért örülök, hogy súlyosabb sérülése nem lett az autónak.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.03.21. 13:10:16

Menni kell még akkor is, ha ilyenek történnek.

Evil1979 2011.03.21. 21:03:39

Hát bassz@ meg!
HOMASITA tuningos suzuki :)
Talán itt szerencse a szerencsétlenségben, hogy "csak" egy suzuki volt és nem egy G-merci.
Már csak egy dologra kell oda figyelni, a biztosítóra. Na mert ugye ők nem igen szeretnek fizetni csak fizettetni.

Zippi 2011.03.21. 22:23:57

Hy!
Bevallom véletlenül találtam erre a blogra. (csak kerestem valamit ezzel a kocsival kapcsolatban). Miután elkezdtem olvasni ezt a posztodat és feltűnt, hogy Tatán és Almásfüzitő fele járkálsz, rájöttem, hogy Te lehettél az akivel találkoztam a minap Ácson ( nem tudom mikor pontosan) Legalább is gondolom, hogy te voltál az, mert nem hiszem, hogy sokan szaladgálnak Deloreannel itt a környéken:) Lényeg a lényeg, hogy pont egy kanyarban találkoztunk, ahol te elég rendesen át is jöttél az én sávomba és ha ott csattantunk volna, akkor az biztos, hogy ennél kicsit súlyosabb lett volna, mert nem 30-al mentél az zihher:) szerintem inkább 60-al, vagy többel...:) Nem történt semmi, szerencsére:) csak így eszembe jutott, mert nem nagyon felejt el az ember egy ilyen kocsit, főleg ha Vissza a jövőbe fan az illető:D és érdekes, hogy így véletlenül belebotlottam a blogodba:)
Na de kalappal a biztosítóhoz! és Ács másik végében még a tábla előtt rendszeresen mérnek, én már 2x rábasztam, szal csak óvatosan;)
Ja és ha nem Te lennél az a Delorean tulaj akivel én találkoztam, akkor sorry:)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.03.22. 06:14:03

@Zippi: 100%, hogy én voltam, mert oda szoktam vinni a gépet szervizbe. Egyébként hol randalíroztam pontosan? Csak mert a Deloreannel általában éppen hogy ésszel közlekedek. Ha érdekel a gép akkor úgy tűnik, hogy a héten megint megyek Ácsra, szóval összefuthatunk. :)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.03.22. 06:14:42

@Zippi: Ja és már engem is kaptak el a tábla előtt egyszer. Az nagyon rosszul esett.

Zippi 2011.03.22. 13:04:13

@Sidaries: Én igazából ácsi vagyok, szóval pontosan megtudom mondani, hogy hol találkoztunk, de nem tudom, hogy mond-e neked valamit az, hogy Komáromi út? A Fő út folytatása ami visz ki a faluból Komárom fele. Ott az utolsó kanyarban, elég sűrű a növényzet az út mellet, szóval lehetetlen belátni azt a kanyart. Ami a találkozást illeti, én abszolút benne vagyok, még úgy sem csodálhattam meg egy ilyen szörnyeteget élőben:) Én sajnos holnap elutazom, mert a tanulmányaim Pécsre húznak, de ha egyszer össze lehetne hozni ezt a találkát, akkor vinném a gépemet és lőnék róla pár képet előzetes engedelmeddel:)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.03.22. 13:51:22

@Zippi: Na akkor tudom. :) Ma el is vittem a gépet Ácsra és ott is hagytam a szervizben és szerintem az elkövetkező pár napban ott is marad. Nem sok szerviz van Ácson, úgyhogy meg fogod találni, de ha írsz egy mailt, akkor szívesen elmondom. A címemet a delorean.hu-n megtalálod.

deleted_user5676 (törölt) 2011.03.24. 14:25:19

Nemsemmi. Bár a suzuki szépen összecsukódott, ahhoz képest..

hdnctrl 2011.03.24. 23:33:58

rendesen megkapta a magáét a buzuki. mondjuk az tökmindegy, hogy a karosszériaelemek mennyire sérülnek, ha a tartók a helyükön maradnak (azaz megmarad a túlélési tér), de ez az, amit kétlek egy stiftnél.

hülye kérdés: ha már voltál olyan ügyes, hogy elindultál, és így mellé lökött, akkor miért nem mentél le az útról? nem kötekedésből, csak kíváncsiságból kérdem. nem volt hely az út mellett? (amikor én összetörtem a kocsimat ugyanilyen esetben, én is lemehettem volna, de kurva magas volt a járdaszegély - hely az lett volna a kocsinak - és nem mertem megkockáztatni, plusz nem sok idő volt végiggondolni)

hdnctrl 2011.03.24. 23:35:05

ja: tanulva az esetből én tuti hegesztek egy harmadik féklámpát a dmc-re, ha meglesz.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.03.25. 06:16:03

@scuynat: Volt hely és ezért is próbáltam kitérni. Csak amikor összesen két másodperced van az egészre, akkor nehéz. Főleg, hogy a Delorean két másodperc alatt nem gyorsul százra.
Szerintem itt a harmadik féklámpa sem segített volna. A csávó bambult el.

hdnctrl 2011.03.25. 10:33:57

ezért írtam, hogy "voltál olyan ügyes".

pofátlan kérdés: ápr 23-ra kész lesz a kocsi? (égőpofa smiley)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.03.25. 10:42:56

@scuynat: Biztosan készen lesz. Remélem jövő hét végén már mehetek vele. :)

bopat 2011.03.25. 13:17:49

Most jutottam géphez, hát meglepődtem rendesen. Nem vagyok itt 4 napig, erre te összetöröd az autódat! :)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.03.25. 14:32:14

@bopat: Nemnem. Összetörik az autómat. Nem ugyanaz! :)

bopat 2011.03.25. 15:04:03

@Sidaries: A végeredmény szempontjából tökmindegy :)

hdnctrl 2011.03.25. 19:20:01

szerintem egyáltalán nem tökmindegy, mert a suzuki kötelezője fizeti a kárt.
süti beállítások módosítása