HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

A videók

2011.07.15. 10:00 :: Sidaries

Tudom, hogy hétfőn mára történelmet ígértem, de mivel egész héten a videókat kódolgattam, ezért a fordításra nem volt időm. Ellenben készen vannak a videók és talán megbocsájtjátok, ha mégis inkább azok lesznek. :) Remélhetőleg most már teljesen feldolgozódtak, és azt is remélem, hogy nem fogjátok végigunni az egészet. Ismét mondom, hogy ízig-vérig amatőr videó, ne várjatok csodás operatőri munkát, tökéletes előre megírt szövegeket és profi vágást.

Végül ahogy mondtam is, három részre szedtem szét, íme a linkek. (Megéri a youtubeon megnézni őket, magasabb felbontáson, nem pedig itt ilyen kicsiben.) Jó szórakozást!

Odafelé:

Eurofest 2011:

Hazafelé:

Valamikor kéne hozzá készíteni feliratot. Ehhh...

6 komment

Címkék: írország

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr323069187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2011.07.15. 12:01:27

két percet néztem meg belőle, de a Bettinek tuti megmutatom :D a muskátlik gyöngyörűek... LMAO OTF :D

dubniczki 2011.07.16. 21:40:28

KURVAJÓÓÓ videók!!! Imádtam! Gratula Bébnek az élvezetes alámondásokért. 3-4 alkalommal hangosan felröhögtem. Köszönöm! :)

Suttora 2011.07.23. 14:18:02

Na, csak végignéztem. Pedig nem készültem rá, gondoltam csak belenézek, de érdekes volt. Jól összeszedtétek.

hdnctrl 2011.07.25. 00:31:42

micsoda egy zenéket hallgattatok a kocsiban... "fuck you I'm drunk"...

a végén a Thanks for whatchingnak nem sok értelme van így a magyar nyelvű videóhoz, valamint a magyar-only delorean.hu reklámozásához :D

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.07.25. 06:21:44

@scuynat: Azért van, mert akarok hozzá angol feliratot csinálni.

hdnctrl 2011.07.25. 09:20:26

jah, tudom :D egyébként szerintem ne törd magad a magyar felirattal, akit érdekel ennyi DeLorean és azzal verte meg az isten, hogy nem magyar, az megnézi felirat nélkül is :)
süti beállítások módosítása