HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Rádióztunk!

2011.11.02. 10:30 :: Sidaries

UPDATE: Megvan a felvétel az összes rettenetes zenével! A következő linken letölthető:

www.radioq.hu/download/DEJ1028X.mp3

És most az eredeti bejegyzés:

Promóztam már egy ideje ezt a rádiózást és múlt pénteken meg is történt a nagy esemény. Hirtelen nem is tudom mit írjak róla, szerintem mindenki el tudja képzelni, de azért pár szóban összefoglalom.

Odafelé természetesen dugó volt, ami miatt a tervezett három órás érkezés helyett bő fél négyre sikerült odakeverednem a rádió épülete elé. Ott találkoztam skynettel, aztán mentünk is fel a rádióhoz. Maga az rádió egy kis iroda volt egy technikusi szobával, egy előtérrel és a stúdióval. Először beszéltünk egy negyed órát a riporterekkel, hogy mégis hogyan lesznek a dolgok, majd bementünk a stúdióba, felvettük a fülhallgatókat, aztán gyerünk!

Ők kérdeztek, mi válaszoltunk, bár ez eleinte azt jelentette, hogy én beszéltem, a vége felé pedig inkább skynet, ennek ellenére biztosan én beszéltem többet. Elmondani is nehéz, hogy a röpke másfél óra után még mennyi mondanivalóm lett volna. :)

Szerintem nagyon jó élmény volt, igazán élveztem az egészet. Volt két betelefonáló, pár sms és sok egész jó kérdés a riporterek részéről.

Az adásról készült felvétel, de egyelőre még nem kaptam meg. Ha meglesz, akkor valószínűleg ezt a bejegyzést fogom majd frissíteni. Végül pedig egy katasztrofális minőségű kép rólunk a stúdióban. :)

Szólj hozzá!

Címkék: megjelenések

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr1003346805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása