HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Intermezzo a műszaki vizsgáig

2012.04.25. 10:00 :: Sidaries

Naná, hogy nem megy egyszerűen semmi. Az OT vizsgás és előműszakis kalandjaimról már írtam, most pedig a műszakiig tartó időszak olvasható. Van egy nagy hátrányom skynettel szemben. Míg neki minden ott van az utca végében, nekem bármi kell, valahova el kell vitetnem az autót vagy elég sokat kell autóznom és minden esetben némi szervezést és plusz időt igényel. A műszaki Győrben lesz, de az előműszakit ismerősnél csináltattam Ácson, az OT Veszprémben volt, a kisebb felújítást pedig Győrújbaráton végezték el és a rendszámot valószínűleg Pesten kell majd átvennem. Emiatt aztán kicsit lassabban is haladok vele. Ez nem siránkozás akart lenni, inkább csak egy jelentés, hogy vidéken Deloreant (vagy bármilyen oldtimert) tartani sokkal macerásabb, mint Pesten. Ebből igazából a pesti és a győri (vagy legalábbis helyi központi) túra, ami mindenképpen problémás lesz mindenkinek. A pesti azért, mert OT rendszámot csak ott készítenek a győri pedig, mert első és egyedi forgalomba helyezéses szigorított műszakit a sima vizsgaállomások nem végezhetnek, hanem csak központiak.

lampaszereleshatulrol.jpgNa ezután a laza kis bevezető után rátérek a tárgyra. Az előműszakin javított kézifék után már csak egy dolog volt hátra, a rendszámvilágítás. Hazamentem, kiborítottam a régi alkatrészes dobozomat és meg is találtam a két kicsit kopottas keretet és ennyi. A lámpák már hiányoztak belőle, a csavarok úgyszintén, valamint az egyik lámpának sem volt meg a fél belseje. Elgondolkodtam, hogy mit tegyek, de aztán a vége az lett, hogy 6000 Ft-ért inkább rendeltem az Edtől két kislámpát. Nem egy eget verő összeg és legalább biztosan jó lesz minden.

Ez után elmentem elintézni a műszaki vizsgát. Bekérettek egy vagon papírt, majd meg is kaptam a vizsgaidőpontomat Április 23 délután 4 órára. Másnap megjöttek a lámpák Edtől és el is mentem felszerelni őket. Gondolom kezd már unalmas lenni, de szerintetek csak be kellett csavarni négy csavart és kész? Naná, hogy nem!

Először kiszedtem a jobb hátsó lámpát, hogy odaférjek a rendszám mögötti kábelekhez, megtaláltam a végeket, kihúztam őket a megfelelő résen, leszedtem a szigetelőszalagot és lestem. Ugyanis a négy csúszósaruból kettő hiányzott. Egy képet linkelek, a másik ugyanígy hiányos volt..

kabelvegek.jpgSzóval a jobb oldalit azt simán rá lehetett dugni a lámpára, de a balosat nem. Szerencsére, mivel a Vurdonnál voltam, ezért bementem, kértem kettőt és rászereltem a kábelekre. A lámpák egész hamar neki is álltak világítani, nem nagyon voltak kontakthibák. Ez után már csak a felcsavarozás volt hátra, ami anyacsavar hiányában nem ment és mivel nagyon apró csavarról volt szó, a szerelők sem tudtak adni. Berohantam a városba, 5 forintért vettem négy anyacsavart és már szereltem is fel a lámpákat. Szerencsére ezután már nem volt gond, világított szépen minden, ahogy kell. A jól végzett munka örömével hazamentem és innentől kezdve már jöhetett a műszaki vizsga.

2 komment

Címkék: forgalombahelyezés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr514461294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása