Akkor most pedig az újabb történetek. Szokás szerint nem adrenalintól csöpögő, idegborzoló filmsztorik, hanem csak a szokásos betekintés a Deloreantulajdonosság és szervizelések korai időszakába. Először Rob Grady jön, majd egy levélváltás a Delorean One és egy DML tag között, ami szép képet ad a Delorean One-ról és az átlagos amerikai néplélekről is. Mivel a fickó a DML-re is elküldte, ezért szerintem nem gond, hogy lefordítom ide is:
Delorean One? P.J. Grady jóval megelőzi a Delorean One-t és talán mindenki mást is, mert mi már a '70-es évek végén aláírtuk a szerződésünket a DMC-vel, hogy aztán három évet várjunk mire megkaptuk az első eladni való autót. Abban az időben Chevrolet viszonteladók voltunk és a testvérem, Paul találkozott Deloreannel egy toborzó meetingen, ráadásul a vacsoránál még egymás mellé is kerültek. Egyszer csak John hozzáhajolt, ránézett az ennivalóhoz tartozó kenyerére és megkérdezte tőle: "Meg fogod te azt enni?" A testvérem odaadta a kenyerét, majd kicsit később aláírta a viszonteladói szerződést is.
Később aztán több "kenyérrevalót" is buktunk a DMC csődje miatt, mert körülbelül 20000 dollárnyi garanciális javítást nem tudtak nekünk kifizetni. Ebből is látszik, hogy Ed Bernstein üzleti érzéke sokkal jobb volt, mint az enyém, mert ő csak akkor csatlakozott, amikor ezekkel már nem kellett foglalkozni. Viszont az elsők és a leghosszabban az üzletben lévők biztosan mi vagyunk.
-------
Mike G. (vagy Willie Mack?) rendelt pár dolgot a Delorean One-tól, majd kicsit később ezt a levelet kapta. Azt hogy ki reagálta túl jobban a helyzetet és hogy megéri-e hat dollár miatt ennyire összeveszni rátok bízom:
Értesítjük, hogy rendelését fogadtuk és minden kért alkatrész raktáron van és azonnal szállítható. Azonban két megadott ár nem helyes.
A 102283 cikkszámú termék - $1.53
A 102284 cikkszámú termék - $3.08
A helyes árakkal számolva a teljes rendelés $51,72 plusz a szállítás. Kívánja továbbra is fenntartani rendelését a $6,42 -ral megnövekedett ár ellenére is?
Köszönettel,
Delorean One
Erre a válasz Miketól:
Igen, továbbra is igényt tartok az alkatrészekre, habár úgy érzem, hogy a cégüknek a jövőben jobban oda kell majd figyelnie ezeknek az információknak a pontosabb nyilvántartására, mert ez így hamis hirdetés és nem fair. Egy árat nem lehet a megrendelés leadása után módosítani. Csalódtam a cégükben és ezután a DMC Houstontól fogom beszerezni a szükséges dolgokat.
Willie Mack
Ed Bernstein válasza:
Kedves Mr. Mack,
Sajnálatos, hogy nem érti, hogy az adatbázisunkban volt a hiba.
Értesítem, hogy a rendelését töröltük. Ezentúl szabadon választhat az összes többi Delorean viszonteladó kínálatából, ha alkatrészt kíván rendelni a Delorean automobiljához. Mi nem kívánunk ezen túl önnel üzletet kötni. Úgy tűnik, ön úgy érzi, hogy a Delorean automobiljához rendelt különféle alkatrészek számunkra olyan fontos tételt jelentenek, hogy ön még anyagi előnyökhöz is juthat azáltal, hogy egy adatbázishiba miatti rossz árra hivatkozik.. Ezért úgy érezzük, hogy nem vagyunk méltóak az ön megkeresésére.
Szerencséjére több Deloreannel foglalkozó szerviz is van, akiktől alkatrészt vásárolhat, és akik elfogadják gyerekes viselkedését. Biztosak vagyunk abban, hogy összes alkatrész és szervizigénye kielégítésre kerül a többi Delorean létesítményeknél a Delorean One-t kivéve.
Mellesleg a kért alkatrészekből ítélve előfordulhat, hogy nem fogja tudni rendesen megjavítani az autóját további alkatrészek és professzionális segítség nélkül.
Jó autózást,
Delorean One