HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Prospektus

2012.12.19. 10:00 :: Sidaries

Ez az a bejegyzés, amit még két hete pénteken akartam megírni, de nem sikerült. Azóta viszont megszereztem azt a prospektust, amiről akkor írni akartam. Úgy történt az egész, hogy e-mailben kaptam egy megkeresést, hogy érdekelne-e egy eredeti 20 oldalas Deloreanprospektus. Egy kis pontosítás után, hogy végülis melyikről van szó, természetesen igent mondtam. Bár előtte még egyeztettem egyet Zsolttal is, mert ő is megkapta a levelet. Igazából mellette szólt, hogy Pesten volt a holmi, de szerencsére átengedte nekem a lehetőséget, így nem volt mese, meg kellett kötni az üzletet.

Magáról a prospektusról nem sokat tudok. Az biztos, hogy 1981-ben adták ki, mert már nem a prototípus, hanem egy korai Delorean van benne és pár kép a már működő gyárról is. Gondolom valamikor 1981 elején, közepén szórták szét Amerikában, hogy aztán valahol elkallódjon, majd előkerüljön és én meg megvegyem.

Amikor megérkezett nagyon meglepődtem a méretein. 30 cm * 21,5 cm-es, tehát elég nagy és 20 oldalas. Tökéletes állapotban van, de a szaga olyan régies, aminek külön örülök, mert állapota alapján nem tudnám elképzelni, hogy 31 éves. Bár ha nem az, hanem csak egy tökéletes reprint, akkor sem érdekelne túlzottan.

Még egy érdekesség, ami miatt nagyon korai '81-esnek gondolom: Sehol nincs benne, hogy Live the Dream, szóval a mindenki által ismert szlogen ekkor még nem létezett. Ellenben az utolsó oldal utolsó mondata a következő:

Total comfort, total performance, total commitment ... totally De Lorean.

Totális kényelem, totális teljesítmény, totális elkötelezettség ... totálisan De Lorean

Hát nekem a Live the Dream jobban tetszik. :)

Most pedig képek. Jobb minőségű és olvashatóbb képeket itt találtok.

prospektus1.jpg

prospektus2.jpg

prospektus3.jpg

prospektus4.jpg

prospektus5.jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr84972049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dubniczki 2012.12.19. 11:30:38

Grat a holmihoz! Irigykedem. :)
süti beállítások módosítása