HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Mutáns Deloreanek IV. - Limuzin 2.

2013.01.18. 10:00 :: Sidaries

Az első alkatrészekhez még 2000-ben hozzájutott, ami három üvegszálas műanyag kaszni volt. Legalábbis a nagy részük. Mindegyiken volt sérülés, az egyik hátulja szét volt égve, de az egyikhez voltak még majdnem jó ajtók is, amiket aztán a kabrióhoz használt fel.

deloreanlimopod2.jpgEzeknek az autóknak a részletei sok helyen fellelhetőek. Volt amelyiket BTTF autó építéséhez használtak fel, de éppen a felső képen látható szétégett autó eleje lett Ron Wester Deloreantrailerének az alapja. A nagy részük viszont értelemszerűen a limuzinba ment.

deloreanlimofiber1.jpgItt tartott Rich egy nagyobb szünetet, majd 2005 körül ismét nekiállt azzal foglalkozni, hogy ez a halom roncs autóformát kezdjen ölteni. Először 2005-2006 telén Chris Nicholsonnal rendbe rakatta a sérült acélelemeket, majd ki kellett találnia a műanyag részek sorrendjét és elhelyezkedését. Ez azért volt nehéz, mert egy időben Rich fordított középső ajtóban is gondolkozott, de aztán ezt az ötletet elvetette és inkább az eredeti koncepciót valósította meg. Miután ez megvolt, jött a munka legnagyobb része, a különálló részek összehegesztése, majd festése.

deloreanlimofiber2.jpgHátra volt még a motor kiválasztása. Az nyilvánvaló volt, hogy a gyári PRV túl gyenge lenne egy ekkora monstrumhoz, de azért a motortér mérete túl nagy lehetőségeket nem rejtett magában. Ezért Rich végül egy módosított, és így jóval erősebb PRV mellett döntött, aminek fele PRV, de a másik fele Eagle. Pontos dolgokat nem írt róla, ezért azt sajnos én sem tudok. Az autó egyéb kisebb-nagyobb fejlesztéseket is kapott, hogy kezelhetőbb legyen, mint például Ed szervokormánya, fém ajtókilincsek, kicsit módosított első lökhárítók és még sok egyéb.

deloreanlimoondcs.jpgAz autó jelenleg olyan 90%-os készültségi fokon van. A külső rész kész, de a beltér még erősen hiányos. A 2012-es orlandoi DCS-en mutatkozott be nagyközönség előtt (nálunk is fent volt a FB oldalon). Itt nagyon sok jó kép készült róla, megéri megnézni őket ezen a linken.

deloreanlimotrailer.jpgVégül pedig külön említést érdemel az a 11 méter hosszú és 2,5 méter széles trailer, amivel Rich a limuzint szállítja. Meg az 5 méteres rámpa, amin a limuzin fel tud menni a trailerre. Ehhez az autóhoz külön infrastruktúra kell.

4 komment

Címkék: egyéb autó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr825010335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása