HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Hóhelyzet miatti történetek.

2013.03.27. 10:00 :: Sidaries

Hát most azért bajban voltam, hogy mit írjak. Jellemzően márciusig tartanak ki a nyár során elrakott konzervek, amikkel át lehet vészelni a rossz idő miatti állást. Most viszont március vége van, esik a hó, én pedig továbbra is kalandnélküliségre vagyok kárhoztatva. Ráadásul már majdnem egy hónapja tologatom a Delorean olajcseréjét is, mert minden hétvége esélytelen a programok vagy az idő miatt. Emiatt aztán pár kisebb történet jön a dmctalkról, a világ szerencsésebb feléről, ahol jobb az idő.

Nem rég elmentem a helyi festékboltba és megmondtam az eladónak, hogy szeretnék festéket venni. Megkérdezte, hogy milyen festéket szeretnék, erre én odaadtam neki egy papírt a festék kódjával. Átnézte a könyveit, majd azt mondta, hogy ez a festék a Deloreanek lökhárítójához való, majd megkérdezte:

- Van-egy Deloreaned?

- Igen, van. - válaszoltam.

- Egy Delorean Delorean?

- Igen. Egy Delorean Delorean.

- Egy Delorean Delorean Delorean?

- Igen, egy Delorean Delorean Delorean.

Majd odahívta az másik eladót és azt mondta:

- Képzeld Joe! Ennek a fickónak van egy olyan autója ami a Karate kölyökben is volt!

LEVY

Ma 3,5 mérfölden keresztül egy VW kisbusz követett. Nem egy akármilyen busz, hanem egy világos kék 2-es Transporter ködlámpákkal a lökhárítóján. Kíváncsi vagyok, hogy ő is annyira nevetett-e mint én. :)

thirdmanj

Éppen Winters lakónegyedeiben mentem, amikor pirosat kaptam. A balra kanyarodó sávban voltam, amikor mellém gurult egy fickó egy elég lestrapált autóval (slammed Suburban). Láttam, hogy kihajol az ablakán, vadul integet és kiabál. Csodás - gondoltam. Vagy ég a motor vagy megint kapok egy újabb elmés beszólást. Viszont mivel nyilvánvaló volt, hogy látom, leeresztettem az ablakot.

- Hé, Kell egy szerelési kézikönyv ahhoz az izéhez?

- Ha ha ha. Nem. Jól működik, köszönöm.

- Komolyan mondom! Gyere utánam!

Végül is miért ne? Elég sokan vannak az úton, úgyhogy nem hiszem, hogy a saját unokái szeme láttára fog meggyilkolni, akik ott ülnek mögötte. Ezért aztán követtem úgy fél kilométert a házáig, ahol kiszálltunk és elmondta, hogy neki is volt Deloreanje, de a 90-es években átállt a furgonokra.

- Na várjál, van neked valamim! - majd eltűnt a garázsában és körülbelül fél perc múlva ezekkel jött ki.

manual1.jpgmanual2.jpg

Eredeti és teljes 30+ éves DMC szerviz és alkatrészkézikönyv. Miután elbeszélgettünk kiderült, hogy tényleg volt neki Deloreanje és egy nagyon jó fej fickó. Így hát az, ami egy negatív előítéletnek indult, egy pozitív tapasztalattal végződött.

jawn101

Gyakorlaton voltam a múlt héten és beszélgettünk egy kicsit a többiekkel. Feljött témaként az is, hogy az álló autókban milyen meleg szokott lenni és azt mondtam, hogy egyes autókban nyáron akár 200F fok (kb. 97C) is lehet. Erre az egyik fickó rákérdezett:

- Miért, mid van neked? Deloreaned?

Erre kiraktam elé a kulcsomat.

DMCVegas

6 komment

Címkék: történetek

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr195172259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2013.03.27. 16:11:35

:)))))))))))))))))

ezek jó sztorik, jöhetnek az ilyen DMC morzsák, szilánkok, humorbonbonok még!

dubniczki 2013.03.28. 14:21:04

:D :D :D 100 pontos poszt.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2013.03.28. 14:56:30

@Rocko-: Ritkán jön össze egy bejegyzésre való. A szokásos: "Elmentem a kisgyerek szülinapjára és boldog volt" típusú történetek már nem annyira érdekesek. Azért évente egy-két alkalommal biztosan lesz ilyen is. :)

Rocko- 2013.03.28. 15:08:53

@Sidaries: no igen, ez a hátránya, ha csak verőfényes napsütésben viszi ki az ember az ótót. ;)

JSHannibal 2013.03.28. 23:51:04

ez tetszett! :D :D :D jó a fordítás is nagyon! :))
süti beállítások módosítása