A harmadik és egyben utolsó visszahívásról 1982 július 16-án ment ki a levél a vásárlóknak és a márkakereskedőknek. A hiba alapja az volt, hogy az inertia switch (magyarul boruláskapcsoló) hibásan működhet. Ennek a kapcsolónak az a szerepe, hogy ütközés esetén leállítja az üzemanyagpumpát, de a közlemény szerint ez nem minden esetben történt meg, valamint olykor akkor is leállította azt, amikor nem volt ütközés.
A probléma az összes '81-es (VIN 560 - VIN 7199) és '82-es (VIN 10001 - 11127) Deloreant érintette, de eltérő mértékben. A hiba javítása egy nagyon egyszerű, maximum fél órás munka volt és magában foglalta a kapcsoló cseréjét és áthelyezését a '81-esek esetében és a kapcsoló cseréjét a '82-eseknél. A QAC-okban több autón elvégezték a módosításokat még a márkakereskedésekbe kerülés előtt, ezt ott fehér ponttal jelölték.
Sajnos a kép jobb oldala hiányos, de a lényeg azért látszik rajta. A mozgatás részt nem értem, de talán ahhoz lehet köze, hogy a sofőr így nehezebben tudja megrúgni. Ugyanis, ahogy a kép is mutatja, ez a kapcsoló a csomagtartó nyitó kar előtt van egy kicsivel. Azt nem tudom, hogy az én autómnál megcsinálták-e ezt a javítást, de úgy emlékszem mintha Ed megnézte volna a hollandiai utam során.
És ezzel véget ért ez a sorozat is. Számomra van pár érdekes dolog benne. Az egyik a visszahívások magas száma. Ezt persze betudható az erőltetett tervezésnek, de akkor is sok. Szerintem ezek nagyon sokat rontottak a márka amúgy sem túl acélos minőségbeli megítélésén. Aztán a másik pedig ennek az utolsó visszahívásnak a dátuma. Az, hogy '82 nyarán, miközben a gyár csődgondnok irányítása alatt állt és már csak három hónap volt a végleges bezárásig ilyenekkel foglalkoztak. Persze érthető, hogy egy működő gyár képét szerették volna fenntartani, de én személy szerint inkább a túléléssel lettem volna elfoglalva.