HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Lurdy V8

2013.05.06. 10:00 :: Sidaries

Ezen a hétvégén is lesz találkozó, a Lurdy V8. (Mondtam már, hogy elég erős szezonnak nézünk elébe?) Nekem ez nagyon Pesten van, ezért nem megyek, pedig egyszer megnézhetném ezt is. Bár kicsit úgy érzem néha, hogy már szétspammelem az autóstalálkozókat magammal. :)

lurdyv8.jpg

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr995283160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2013.05.06. 10:25:48

A Felvonulási tér, na az nagyon Pesten volt, de ez... nézd meg a térképet, kb. 500 m a Dunától, szóval igazán nem nagyon Pest :D (M1->Egér út->Szerémi út->Lágymányosi híd->már ott is vagy). Én megyek, ha jó idő lesz, és két D mindig jobb, mint egy! Ja, Párduc (a szervező) engem külön hívott, szóval nem hinném, hogy ez szétspammelés lenne.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2013.05.06. 14:02:34

@scuynat: Nemár! Éppen önigazolást kerestem a lustaságomra, erre itt tönkreteszed az egészet. :)

hdnctrl 2013.05.06. 15:49:10

@Sidaries: adalékok a v8varsról:

"Ott a helyük a találkozókon.....Amerikaibb talán,mint a voyager"

"nem hinném, hogy ha neaggyisten ketten lesztek egy találkozón, az különösebb gondot okozna bárkinek is. Vagy hárman...vagy huszan. Akiknek ezek bejönnek, azok örülni fognak neki, minél több, annál jobb, jobb lesz tőle a találkozó."

Little Edit 2013.05.06. 21:47:22

Mind a kettőtök jöjjön és kész, ott a helyetek. Nincs felmentés! :) Lövök majd jó sok képet.

hdnctrl 2013.05.11. 18:26:23

Na én kint voltam. A reggeli eső után egész nap jó idő volt, fuck weather forecast guys!!!
Két dolog, ami érdekes volt:
1. Összetapogatták a szélvédőt. Ennek mi értelme? Nem hiszik el, hogy üveg, vagy mi?
2. Hazafelé furcsa érzés volt, hogy egymás után vagy 10 autós szarik a deloreanre. Nemcsak h

hdnctrl 2013.05.11. 18:36:51

Na én kint voltam. A reggeli (9:30-től 9:45-ig tartó) eső után egész nap jó idő volt, fuck you, weather forecast guys!!! Továbbra se tudtok semmit!!!
Két dolog, ami érdekes volt:
1. Összetapogatták a szélvédőt. Ennek mi értelme? Nem hiszik el, hogy üveg, vagy mi?
2. Hazafelé furcsa érzés volt, hogy egymás után vagy 10 autós szarik a deloreanre. Nemcsak hogy nem bámulták meg (ezt azért nem lehet mindenkitől elvárni), de kifejezetten tuskók voltak, nem engedtek be sávváltáskor, stb. Szóval csak úgy, mint a Hondával szoktak. A Deloreannel már megszoktam, hogy normálisak/előzékenyek. Szerencse, hogy azért a Delorean bőven jobban gyorsul (legalábbis 60-ig) mint az átlagautó, így végül könnyen megoldottam a problémákat, ezzel ellentétben: totalcar.hu/magazin/velemeny/2013/05/08/oreg_auto_sajnos_mar_ven_auto/

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2013.05.12. 17:04:36

@scuynat: Én is néztem, hogy jó idő van a képeken. Bezzeg Tatabányáig két napig esett.
1. Ilyen nekem még nem volt. Érdekes emberek vannak arra. :)
2. Mondtam én, hogy furcsa emberek vannak arra. :)
Bár ezt néha én is észre veszem, de hát ez ilyen. Nem lehet mindenkinek tetszeni.
süti beállítások módosítása