Külön egyik téma sem lenne elég, de így egymás után dobálva kijön belőlük egy kisebb pénteki bejegyzés. Az első kép már hónapok óta várja a többieket, hogy végre kikerülhessen.
Először egy kép Christopher Bradleyről, a DMCL egy közkedvelt figurájáról. Ő az a kép jobb oldalán fehérben, csokornyakkendővel. A kép a gyárban készült, ahol a Kísérleti Műhely (Experimental Workshop) főnökeként dolgozott 1979 elejétől 1982 közepéig, végéig, miután otthagyta előző munkahelyét, a Bristol Carst. Ez a műhely felügyelte a gyáritól eltérő specifikációjú Deloreanek készítését, mint a jobb kormányos, az európai verziójú vagy a turbós autók, de része volt az első autók készítésében, a sajtóesemények intézésében is. Nagyon sok jegyzetet, dokumentumot készített, amit aztán a gyár bukásával meg is mentett. 2004-es halála után 10 évvel találták meg ezeket a dokumentumokat és testvére a Delorean Múzeumnak ajándékozta.
Aztán egy rendszám, ami a Bill Collins céges autójának a rendszáma volt. Mivel '79-ben felmondott ezért biztos, hogy nem DMCről volt szó és sajnos arra is kicsi az esély, hogy a Proto-1-é lett volna.
Végül pedig egy hivatalos dokumentum arról, hogy ezentúl megszüntetik a Deloreanekhez adott szerszámtáskát.
Dick Brownnál írtam, hogy ez elsősorban neki bökte a szemét, mert annyira rossz minőségű volt, hogy szerinte inkább rontott az autó összképén, mint javított. Emiatt, ha jól látom, akkor egy jó részét teljesen megszüntették, az emelőt pedig átalakították költségcsökkentési okok miatt. Ami annyira fontos volt, hogy kétszer is odaírták az okok közé. A módosítás június végén történt.