Egy hete kiderült, hogy létezik még egy kupac üres VINtábla, amit a DMCL gyár nem használt fel annak idején egy adminisztrációs hiba miatt. Ez úgy derült ki, hogy az egyik dmctalk tag éppen egy Parkinson kórral kapcsolatos gyűjtésen vett részt és odajött hozzá egy férfi, hogy van neki pár üres Delorean VINtáblája.
Azt mondta, hogy a '80-as években a Peugeotnak dolgozott Angliában és valahonnan előkerült egy doboz üres DMC VINtábla. Mivel nem tudták miért van ott és kezdeni sem tudtak vele semmit, ezért egy kicsit tárolták, majd széthordták. Mindenki elrakott párat aztán el is felejtették a dolgot. Most viszont eszébe jutott a dolog, mert látott egy valódi Deloreant és gondolta rákérdez, hogy érdekli-e a tulajt egy darab a gyár történelméből. Természetesen érdekelte és miután elérhetőséget cseréltek, el is juttatott hozzá egy táblát.
Felmerül a kérdés, hogy hogy a fenébe juthatott egy Peugeot gyárba egy DMC-s VINtábla? Szerencsére Nick Suttonnak elég sok információja és dokumentációja van és abból a következő derült ki. 1978-ban a Peugeot megvette a Chrysler gyárat Coventryben és Talbotokat kezdett ott gyártani. Márpedig a VINtáblák 1982-es generációját (110573-as alkatrészszám, "Canadian Compliance Plate" elnevezés) a Talbot gyártotta le, valamint a Delorean gyárban is nagyon sok egykori Chryler dolgozó is volt. Ezért történhetett, hogy valaki a Talbot gyárban egy dobozt rossz helyre küldött, aztán nem ő találta meg hanem a munkások. Egyébként már én is írtam korábban, hogy a VINtábla változott. Nekem még a 105196-os számú van, amit a Primographic Co Ltd. gyártott és "Federal Compliance Plate" néven szerepelt az archívokban.
Szerintem ez megint egy tipikus DMCs történet. Adminisztrációs hiba folytán elvesznek alkatrészek, a dolgozók széthordják, berakják egy szekrénybe és elfelejtik. 30 év után meg előkerül az egész és visszatér a Deloreanközösségbe. Csodálatos.