Folytatom a levelet. Előző rész itt.
Márkakereskedői program
Csatolva küldöm a márkakereskedői hálózat kiépítésének ütemtervét. Mint azt bizonyára észrevette, a terveink szerint december 31-re be szeretnénk fejezni a márkakereskedői hálózat kiépítését. Ezt SEC felé benyújtott regisztrációs nyilatkozat szerint fogjuk véghezvinni.
Június elején Mr. C. R. Dick Brown hivatalosan is csatlakozott cégünkhöz, mint alelnök. Dick korábban a Mazda of America vezérigazgatója volt és személyesen ő volt felelős az országos márkakereskedés-hálózatuk kiépítéséért. Dick teljes felelősséget vállalt a mi márkakereskedő-hálózatunk kiépítéséért is. Személyével óriási mennyiségű értékes tapasztalat és tudás érkezik a cégbe és már eddig is jelentős sikereket ért el.
Mérnökség
Bill Collins és csapata komoly előrehaladást ért el. A termékfejlesztésünk minden része terv szerint halad. A korábban már említett prototípus fejlesztés sok idejét viszi el Billnek, úgy ahogy az autó végső specifikációinak a lefektetése. A mérnökeink lelkesedése és minőség iránti eltökéltsége folyamatosan tükröződik a végső terméken. Továbbra is kitartunk az eredeti koncepció célkitűzései mellett.
A cég építésével kapcsolatos útjaim során remélem minél többetekkel lesz lehetőségem személyesen találkozni, és tudok mutatni pár fotót a fejlesztési munkálatokról és be tudok számolni egyéb tevékenységeinkről is. Ilyen például az első termékismertetőnk, amiről a csatolt Automoite News cikkben is említést tesznek.
Továbbra is haladunk célunk felé, miszerint szeretnénk egy magas minőségű sportautót építeni az amerikai piacra. Csak nagyon ritkán látható ennyi tapasztalat és ekkora lelkesedés egy cégen belül. Nagyon örülök, hogy mindezeket a jó tulajdonságokat sikerült összehoznunk a Delorean Motor Companybe.
Tisztelettel,
John Z. De Lorean
Most pedig egy kis egyéni kiegészítés.
A felső kép (a blog történetében szerintem először) nagyítható. Megéri megnézni, mert van pár érdekes dolog benne. Szerintem a legjobb az, hogy Kalifornia mennyire nagy prioritással bír. Az ottani márkakereskedésekkel sokkal hamarabb kezdenek el foglalkozni és csak utána jön a keleti park, végül pedig az ország közepe. Így már kicsit jobban érthető a katalizátor is, mert azt ugye elsősorban a kaliforniai törvények miatt rakták az autóba.