Hát ezen a címen sem gondolkodtam túl sokat. Énelőttem három Delorean volt az országban. A biatorbágyi, a győri és a plázás. Aztán jöttem én, aztán Bopat és Skynet. Most pedig SzabiDMC is megszerezte a sajátját. (Mondjuk itt a Zsiga autóját nem számoltam, mert az már nincsen az országban.) A korábban már megírt olasz Deloreant (VIN 1052) vette meg. A pontos folyamatról, egyezkedésről, forgalomba helyezésről majd írni fog ő, én most csak azt a napot írom le most, amikor elmentünk az Atival és megnéztük, hogy mit vásárolt össze nagy elánnal.
Az autó október 23-án érkezett az országba, mi pedig pár hétre rá meg is néztük, hogy jól körbenyálazzuk, megkritizáljuk, Szabit pedig mindenféle jó és hasznos tanáccsal lássuk el, akár kéri, akár nem. :)
Ati ellenkezése dacára nem Deloreannel mentem, mert egész nap nyálkás, esős idő volt. Mondjuk utólag már nagyon örülök neki, hogy nem engedtem a kísértésnek és az elvárásoknak, mert hazafelé tök sötét volt és az eső sem csillapodott. Márpedig a Corvin moziból való hazatérésem nem éppen a Deloreanes útjaimnak a csúcspontja. Szóval valamikor három körül odaértem, Ati kicsivel később szintén befutott a régi-új autójával és nekiestünk a "munkának".
Emlékszem rá, hogy én nem ajánlottam ezt az autót megvételre, mert sok nyűgös dolgot véltem benne, rajta felfedezni, de be kell ismernem, hogy hibáztam. Ez az autó simán megérte a vételárát. A bal ajtón található folt/lyuk, amitől én olyannyira féltem, egyáltalán nem olyan vészes, mint amilyennek videón tűnt, a hátul levő hangfalakat a tulaj kiszedte, így azok sem rontják az összképet és a többi hiba sem annyira komoly. Az alvázon tényleg van rozsda, amivel kell majd kezdeni valamit, de ennyivel talán még OT-n is át lehetne tolni az autót. Ennek ellenére rendes forgalomba helyezés lesz, a műszaki már meg is van.
Szóval az autó jó. Az acélelemeken vannak hibák, de a belső nagyon szép. Igaz, kétszínű, aztán a tetőkárpit bőrből van, nem pedig a gyári plüss, de igazán igényes munka. Látszik rajta, hogy sok pénzt költöttek rá és szerették ezt az autót. Viszont nem törődtek annyira az eredetiséggel, emiatt az OT tényleg necces lenne, bár a regadóból lehet hogy éppen eredetire lehetne hozni. Viszont mivel ez nem cél, ezért lehet rendes forgalomba helyezés. Annak is megvannak az előnyei.
Így aztán miután mindent körbenéztünk, megbeszéltük az autó múltját - már amit tudni lehet róla - és elindultunk hazafelé. Útközben beugrottam Skynethez, bizniszeltünk egyet, megnéztem gyorsan az ő autóját is, aztán mentem az aznapi esedékes házibuliba. És ahogy hazafelé szólt a sötétben a pályán a November Rain és végiggondoltam, hogy ma három Deloreant is láttam, elkezdtem nagyon jól érezni magam.