Bizony. Létezik ilyen. Persze gyárilag nem készült soha, de egy Bob Brandy nevű fickó megcsinálta az 1997-ben átalakított időgépreplikájára. Mondjuk szerintem ez nem tett jót a replika eredetiségének, és jobb lett volna inkább egy átlagos Deloreant használni, de maga a belefektetett munka mindenképpen elismerésre méltó. Főleg mert állítása szerint maga az ajtó semmilyen különleges átalakítást nem igényelt (pár belső lyuk fúrásán kívül) és bármikor visszaalakítható az eredeti verzióra.
Mivel maga az átalakítás a replikakészítéssel együtt történt, ezért John Delorean is kipróbálhatta az egyik találkozón és hosszú időn keresztül tesztelte, majd a végére kicsit frusztrált is volt, hogy az ő mérnökei miért nem tudták megoldani ezt a problémát.
Lexan üvegeket (igazából nem üveg, hanem műanyag, de ettől a különbségtől ebben a bejegyzésben eltekintek.) és több helyen modernebb anyagokat használt, ennek eredményeképpen az új ablakkal szerelt ajtók majdnem 5 kilóval lettek könnyebbek. Emiatt pedig már a torziós rugókon is állítani kell. A Lexan üvegek - ahogy olvastam - elméletileg könnyebben karcolódnak, de az elmúlt 17 év során ez a probléma még nem került elő. Igaz, a beépített üvegeknek van egy speciális karcolásoknak ellenálló bevonata. Ráadásul a Lexan egy nagyon biztonságos üvegfajta, NASCAR versenyautókon is használják.
Mivel Bob nem régen ment nyugdíjba, ezért az a terve, hogy a szerkezeteket mások számára is elérhetővé teszi. Először készít egy-egy bemutatóajtót mindkét oldalra, majd felajánlja a nagyobb szervizeknek hogy tanulmányozzák.
Bob elmondása szerint ezeket az ablakokat lehúzva teljesen más érzés a Deloreant vezetni. A bunkerérzés eltűnik és a drive-in-ekben sem kell felnyitni az ajtót. :) Van azonban egy hátránya is. Az, hogy a kinézete inkább a prototípusokra jellemző elcsúsztatható ablakokra hajaz, igaz ennek az első része működik nem pedig a hátsó része.
Természetesen ez az ablak is automatikus.