HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Vízpumpa és víztartálycsere

2014.07.02. 22:00 :: Sidaries

Ott hagytam abba hogy leraktam a Deloreant és elmentem filmnézőbe. Kedden reggel pedig egyből az autóval kezdtem. Az este folyamán a hűtővíz eltűnt, azzal kellett kezdenem hogy öntsek bele. Ezután pedig már vittem is a szerelőhöz és szerencsére nem volt semmi gond útközben. A víz folyt, de nem kellett útközben utántölteni, a hangja továbbra is rettenetes volt, de működött a rendszer. Közben pedig sikerült kifejlesztenem az egyszerre gyorsan és lassan menést. Sietnem kellett, mert folyt a víz és nem tudtam mennyit bír még a pumpa mielőtt teljesen megadja magát. Viszont nem lehetett sietni hogy ne melegedjen nagyon a motor. Stresszes volt na.

Odaértem, felnyitottam az motorháztetőt, odajött a szerelő és már mondta is hogy vízpumpa. Megfogta. Biztos vízpumpa. Lóg is. Így hát a hipergyors diagnózissal mentem is haza, netre fel, Ednek már ment is a levél: Gigavészhelyzet van Ed, a jövő heti alkoholos befolyásoltságom a tét, azonnal küldjél nekem vízpumpát! Ha meg már úgyis ott vagy, akkor egy fém víztartályt is, mert az is eltörött. Megint. Pár egyéb kérdés, egy kis árazás, aztán kedden délután már küldte is a cumót. Majd megmondta hogy jókor szóltam, mert szerda reggeltől két hét szabira megy. Utolsó pillanatban sikerült. (Ez megérne egy bejegyzést hogy miért van az, hogy a Deloreannél mindig minden utolsó pillanatos lesz.)

vizpumpanelkul.jpgItt aztán jött egy nap szünet, aztán csütörtökön meg is jött a csomag. Leadtam gyorsan, minden benne volt ami kellett, aztán hagytam a szerelőt dolgozni. Elég sokáig szenvedett vele, mert habár úgy tűnik mintha jó helyen lenne a pumpa, benyúlik a motor V szárai közé a közepe. Szóval a fél motort meg kellett mozgatni hogy ki lehessen cserélni, emiatt meg csak ma tudtam elhozni az autót. Cserébe viszont úgy tűnik minden működik, a víztartály is szuperál, kapott az autó egy futómű beállítást is, szóval minden lehetőség adott az agárdi duhajkodásra.

A szerelés 25e ft lett mindenestől, az alkatrészekért pedig még nem fizettem Ednek, mert kaptam négy bőröznivaló kormányt. Ha az megvan, akkor majd elszámolunk.

9 komment

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr46468853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

streakynuts 2014.07.03. 02:09:20

-10 perc sem kell, és olyan józan lesz, mint egy tiszteletes vasárnap reggel!
-10 percet mondott?! Miért kell nekünk mindig mindent az utolsó percre hagyni...

hdnctrl 2014.07.03. 11:18:04

hogyan ellenőrzöd a szintet a fém kiegyenlítőtartályban? van benne osztás belül? vagy érzésre?

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2014.07.03. 11:22:57

A futóműállítás mit fed itt? Azt olvastam, hogy a Delónál nincs rá lehetőség.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2014.07.03. 11:40:33

@scuynat: Egyelőre úgy tűnik érzésre, bár egyelőre még nem néztem át olyan nagyon.

@Szabi DMC: Pedig van. Az Owners Manual 38. oldalának a jobb alsó sarkában vannak az értékek.

hdnctrl 2014.07.03. 12:01:39

@Sidaries: pont egy ilyen hiba után pedig illene :) lehet, hogy nálad eddig ez nem jött elő, de Ednél elő szokott fordulni, hogy az új cucc, amit küld, nem (jól) működik.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2014.07.03. 14:24:28

@scuynat: Túlstresszelitek ti ezt a dolgot. :)
Én is kaptam már párszor Edtől rossz cuccot. Legutóbb pl. a lambda szondát. Totál döglött volt.

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2014.07.03. 18:58:06

@Sidaries: nekem már otthon áll dobozban az új műanyag víztartály, de ha ezek ennyire vacakok, akkor inkább egyelőre meghagyom a régi, megsárgult tartályt. Csúnyának csúnya, de ha már 33 éve bírja... :)

hdnctrl 2014.07.04. 09:32:16

@Szabi DMC: Sid autójában vacak, valszeg feszül valami miatt.
süti beállítások módosítása