HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Genfi Autószalon 1981 I.

2015.03.13. 10:00 :: Sidaries

Régóta szerettem volna már erről az eseményről írni, de eddig egyszerűen semmi olyat nem találtam róla, ami elég lett volna egy bejegyzésre. Aztán az elmúlt két hétben találtam egy DMC dokumentumot és még levélben is kaptam egy nagyon jó képet egy magyar újságból! És mi van rajta? A Delorean.

genfiautoszalon.jpg

Úgyhogy mára ez, jövő héten pedig a DMC által megírt (jóval hosszabb) ütemterv a '81 március 3-tól március 5-ig tartó bemutatóra. Azt már előre elmondom hogy sajnos az autó VINje nincsen meg, bár azt hiszem ez inkább csak nekem probléma.

 

2 komment

Címkék: történelem dtl

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr737264031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2015.03.13. 17:21:30

A kisbetűs széljegyzetben John de Loren-t említik, gondolom ő Sophia Loren rokona volt :)

Szép fogás ez az újságcikk, ezek szerint mégsem az én Rakéta magazinos cikkemben volt szó először a Delorean-ről a magyar médiában (delorean.blog.hu/2014/05/06/utazas_az_idoautoban)

Dönci 2015.03.16. 09:04:35

Szép fogás, pakoltam a padláson, belelapoztam, és elküldtem. :)
süti beállítások módosítása