Mára egy kicsit masszívabb rész következik a Visszatérési tervek sorozatban. Plusz rossz a sorrend és erre akkor jöttem rá, amikor már ezt megírtam. Szóval most a hatodik rész jön, jövő héten pedig az ötödik. Hoppá.
T. Joseph Daly
Mostanra újraszerveztük a cégünket, karcsúak és erősek vagyunk és alkalmasak arra, hogy nyereségesen működjünk. A nullszaldópontunkat sikerült évi 4250 autóra levinni azáltal, hogy lecsökkentettük a gyár fixköltségeit, átszerveztük az adósságainkat, ami által kevesebb kamatot kell fizetnünk, valamint azzal, hogy újraszerveztük az elosztóhálózatunkat az Egyesült Államokban. Ennek az újraszervezésnek az a leggyorsabb hatása, hogy még az aránylag visszafogott eladási céljainkkal is nyereségesek leszünk.
Már meg kellett hogy kapjátok a júniusi nyilatkozatunkat és a pénzügyes csapatunk kapcsolatba lépett a tietekkel, hogy leegyeztessék a helyzetet. Mostantól már vagyunk olyan helyzetben, hogy ez rendszeres maradjon a jövőben is.
David R. T. Wood
Perspektíva
8 évvel ezelőtt elhagytam a General Motorst, hogy csatlakozhassak John Deloreanhez, mint az egyik legelső dolgozó egyike. Természetesen óriási volt a kockázat, de a kockázat minden üzlet velejárója. A te üzletedé is és a mi üzletünké is. És manapság még a bankok és a gyorséttermek esetében is van kockázat.
Természetesen egy 1-től 10-ig terjedő kockázati skálán egy autógyár elindítása egy jó erős 10-est érdemel.
Jelenleg úgy gondolom, hogy ezen az 1-10-es skálán a jelenlegi kockázatunk a 3-hoz közelít. Tulajdonképpen az összes lehetetlen feladatot végrehajtottuk. Egy jó hasonlat szerint ez olyan, mint megmászni a Mount Everestet. A csúcsot már elértük, már csak annyi van hátra, hogy visszaérjünk a biztonságba és elmondjuk a világnak, hogy mit vittünk véghez és kiaknázzuk az ebből származó előnyöket. Nem egy könnyű feladat, de sokkal könnyebb, mint a felfelé út volt.
Ahhoz, hogy elérjük ezt a pontot, számtalan feladatot, részfeladatot kellett megoldani, döntéseket meghozni, mindezt azért, hogy megmásszuk a csúcsot, azaz megépítsük a legizgalmasabb autót, ami jelenleg a piacon van.
A design kialakítása. Az előzetes mérnöki munka. A termelésre felkészítési munka. A tesztelés. A gyárépítés. A felszerelés beszerzése. Az alkatrészek beszerzése és tesztelése. Valamint a munkaerő kiképzése arra, hogy aztán az megépítse az autót. Mindezt megtettük és az eredmény pokolian jó lett. A legizgalmasabb termék a jelenlegi piacon.