Nincsen információ arról, hogy ez a jegyzet vagy levél mikor készült, viszont meggyőződésem, hogy az előzőleg lefordított dokumentumokkal egy időben. A hangvétele, a stílusa ugyanolyan. Íme tehát a levél és a fordítás:
Rádió hirdetés
Ma van szükségünk az eladásokra. Nem holnap. Vagy azután. És az az óriási rádióhirdetési hadjárat, amit tizenegy piacon indítunk lesz az, amit úgy terveztünk, hogy mindezt elérje.
A rádió a legolcsóbb módszer arra, hogy gyorsan elérjük a vevőközönségünket. Az időpontok amiket vettünk pedig pont ezt fogják elérni. Könnyen lehet, hogy mi leszünk ebben az időszakban az egyik legkomolyabb hirdetők. Ezzel pedig el fogjuk érni, hogy "jelen legyünk" a piacon. Az üzenet, amit kommunikálni szeretnénk, nagyon egyszerű.
- Először - A Delorean egy fantasztikus autó.
- Másodszor - Jelenleg elérhetőek, a megjelölt viszonteladóknál.
- Harmadszor - Pillanatnyilag nagyon sok pénzt lehet megspórolni (a vásárlással).
Ez pedig azt mutatja, hogy komolyan gondoljuk a felétek tett ígéretünket, hogy újra lendületbe jöjjünk, hogy újra útra tegyük az autóinkat és hogy segítsünk nektek eladni a Deloreaneket még ma.
El tudjátok képzelni azt a hatást, amit el tudnánk érni akkor, ha minden viszonteladó megtámogatná mindezt egy jelentős megrendeléssel?
A DMC-nél nagyon keményen dolgozunk most ezen.
Viszont attól még a tény tény marad, a támogatásotok kritikus. Mi pedig ezt a támogatást szeretnénk elnyerni. Minden nap.