HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Új Deloreanek - Frissítés 2.

2017.01.25. 10:00 :: Sidaries

Tavaly év végén volt még egy kis előrelépés az új Deloreanekkel kapcsolatban. Előző rész itt.

Először is a legfontosabb. Mármint számomra. A VIN. Szerintem mindenki észrevette, hogy imádom a Deloreanek alvázszámait és az indokoltnál többet foglalkozok vele. A régi Deloreaneknek az alvázszáma SCE-vel kezdődött, ami az Egyesült Királyságon belüli észak írországi gyártási helyet jelölte. Ez hivatalosan a WMI jel, ami a "World Manufacturers Identifier" rövidítése. Ezt a WMI jelet az új Deloreanek nem használhatják, mert nem ott gyártják őket, ahol az eredeti autókat, valamint a jelenlegi DMC nem az eredeti DMC jogutódja, ezért új azonosítót kellett kapniuk. Ezért aztán a DMCH új WMI azonosítóért folyamodott és meg is kapták a tavalyi év közepén. Az új azonosító pedig: 1D9. Ezen felül pedig a 12. 13. és 14. helyre fixen a 779 számsort kell írniuk, mert ez mutatja, hogy kis sorozatos gyártók, tehát az új törvény értelmében gyártanak csak autókat. Már alig várom, hogy ilyen VIN-es autót láthassak!

Aztán kiderült az éves tervezett darabszám. Eleinte egy db autó / hónapos sebességgel fognak gyártani, de ezt a számot a második év végére szeretnék egy autó / hétre növelni. Természetesen a gyártás miatt egy kicsit át kell majd építeni a jelenlegi főhadiszállást, a tervek már megszülettek ezzel kapcsolatban is.

newdeloreandmch.jpg

Jelenleg két prototípus készül, a két próbamotorral és váltóval. Ezeknek a pontos típusát továbbra is titokban tartják. Ezeken az autókon kívül viszont van még három további nem teljes prototípus is. Az első a jelenlegi két rendes prototípus segítségére van, főleg abban, hogy hogyan tudják a jelenlegi motortér méretét minél optimálisabban kihasználni. A második egy lecsupaszított műanyagrész, amin a beltér fejlesztéseit végzik, a harmadik pedig az új elektromos rendszer tesztalanya.

Ezen kívül pedig több bekezdést olvastam arról, hogy hogyan haladnak a különféle engedélyekkel, vagy hogy éppen milyen bürokratikus akadályokat küzdöttek le a DMCH-nál. Ezeket nem fordítom le, mert felesleges, maradjunk annyiban, hogy a 5-6 különféle hivatal között pattogva azért szépen lassan haladnak az engedélyeztetéssel is.

Szólj hozzá!

Címkék: új delorean

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr7712151493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása