Folytatom a jegyzőkönyv fordítását, az előző rész itt olvasható el. Valami okból a 8. pont után a 11. következik, de azt hiszem ennek az okára soha nem kapok választ.
11. Csomagtartó élvédő
Elkészült egy műanyag élvédő a csomagtartó külső és belső részének az elválasztására. A beszerzés visszajelez a beszerezhetőségről.
12. Üzemanyagbetöltő nyílás zárólap
Egy zárt tömítés letesztelve és megfelelőnek tűnik. A hivatalos jóváhagyás április 28-án várható.
13. A és B oszlop - Ajtó
Hosszútávú újratervezés vizsgálat alatt. A rajzok május 1-én lesznek készen. Az újragondolt rögzítés és borítás rövid távon bemutatásra kerül. A rögzítőkapcsok lyukai nincsenek megfelelő helyen, a javított részeket átadjuk a beszállítónak.
14. Kormányoszlop védő
A javított minta jóváhagyva, az új alkatrészek elérhetőek. A hatékony elhelyezésről jelentés készül.
15. Hátsó légbeömlő tömítés
ECR (Engineering Change Request, azaz Mérnöki Módosítási Kérés - kösz a hozzászólónak, aki azóta eltűnt a hozzászólásaival együtt.) elindítva, az alkatrész hosszú távú áttervezésével kapcsolatban. A minták itt vannak beépítésre, funkcionálisan megfelelőek. Április 17-ig további 100 pár érkezik.
16. Üzemanyagbetöltő csapóajtó
A cégvezetés kérésére ez az alkatrész megszüntetésre kerül. (A 3200-as VINtől el is tűnt)
17. Emelőpont fedőelem
Összeszerelve vesszük. A beszerzés visszajelez április 28-ig.
18. Csomagtartó beállítás
Áttervezés alatt a csomagtartó behelyezése. Az új belső tömítés szállítmány már jobban kitölti a hézagokat.
19. Műszerfal elhelyezés
A műszerfal első rögzítései ezentúl süllyesztve lesznek, hogy további beállítást tegyenek lehetővé. A rádió beépítőkeretének a két felső keretrésze átdolgozásra került, így a rádió közelebb kerülhetett a műszerfal síkjához.
20. Puha első és hátsó rész illeszkedés
Az Összeszerelőüzemben összeállítottak egy autókarosszériát, amire felszerelték a puha első és hátsó részeket is, és az elemek szépen illeszkedtek az acélelemekhez. Némi további munka még elvégzésre kerül, kisebb fejlesztések érdekében - mindez az acélelemek beállítási határértékeivel kapcsolatban. Az acélelemek mintái leszállításra kerülnek a Phoenixhez (Egy német cég, ahol a műanyagelemek készültek, elég nagy selejt aránnyal) és a DMCLhez is, hogy fejlesszenek a rögzítési megoldásokon, hogy az elemek illeszkedése jobb legyen. A határidő május 7. (A Deloreanek illesztési hézagai legendásan nagyok, úgy látszik a gyárnál is észrevették)