HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Oldtimer Show 2020

2020.10.15. 10:00 :: Sidaries

2016-ban voltam utoljára az Oldtimer Shown, kicsit visszaolvastam, hogy mik is voltak akkor, és nagyjából ezekre emlékeztem. Ez a találkozó volt az utolsó az írországi út előtt, és ezután álltunk neki a motor felújításának. Akkor volt a Melkus kiállítva, és akkor néztem először rendesen körbe egy Lotus Espritet. Elég jó kiállítás volt.

oldtimershow2020-2.jpg

Azóta szinte minden évben hívtak a szervezők, de vagy nem volt jó az időpont vagy egyszerűen csak nem volt kedvem megküzdeni a budapesti dodzsemmel. Ezért aztán az idei év eleji kérésre igent mondtam, mert néha ide is jó elmenni, elvégre egy elég komoly találkozónak tartom, nem baj, ha a Deloreant nem csak nyakig koszosan látják az emberek a NAAFon vagy valami más kommersz találkozón.

Aztán persze igazán elindult 2020, a vírus első hulláma, majd halasztás előbb júliusig, majd októberig. Őszintén szólva még ebben sem voltam biztos, hogy megtartják, de aztán mégis minden klappolt, lehetett menni. Múlt szerdán volt a beköltözés, ezért kedden lemosattam, kitakaríttattam a Deloreant, aztán szerdán kimentem a zuhogó esőbe. A héten két napra mondtak akkor még esőt, szerdára, amikorra vittem az autót, majd vasárnapra, amikor meg hoztam. Tökéletes.

oldtimershow2020-3.jpg

Az odaút a rettentően szar idő ellenére egész jó volt, persze délután 4-5 körül Budapesten simán belementünk a dugóba, ezért onnantól kevésbé lehetett élvezni, de annyi előnye volt, hogy ismét letesztelhettem az autót ilyen körülmények között is, és nyugtázhattam, hogy még mindig minden rendesen működik.

Aztán mikor odaértem, a beállás és a többi rész már zökkenőmentesen ment, levéve azt az egyetlen kis problémát, hogy nem kaptam karszalagot, mert elfelejtettem én is és a főszervező is. Cserébe legalább már ekkor átnéztük egy kicsit a kiállított autókat, pedig még elég foghíjas volt mindkét terem. 

oldtimershow2020-4.jpg

A kiállításra rendes időben aztán nem értem oda, az volt a terv, hogy mielőtt elhozom az autót, előtte bemegyünk fél órával hamarabb, aztán akkor átfutjuk a két termet, és az elég is lesz. Hat óráig tartott a show, fél hatra már ott voltunk, csak éppen itt jött elő a korábban említett probléma, hogy nem kaptam karszalagot, anélkül meg nem engedtek be. Felhívtam a főszervezőt, aki megmondta, hogy nem tud kijönni, majd fél hétkor. Ezennel így megbukott az eredeti terv, a Duduék inkább hazamentek, én meg nekiálltam az egy óra csövezésnek a teherportánál, miközben megfogadtam, hogy ide még egyszer nem jövök.

Eltelt fél óra, a teherportás őrrel elég jól elbeszélgettünk, aztán hat órakor egyszer csak bemehettem. Mondtam neki, hogy az autómért jöttem, de nincs szalagom, aztán vagy emiatt engedett be, vagy az is lehet, hogy ekkorra a főszervező ideszólt, őszintén szólva nem tudom mi történt, de a lényeg, hogy elindultam befelé, összeraktam az autót, visszaraktam az áramot, körbenéztem gyorsan a többi kiállított járművet, aztán jött a legjobb rész.

oldtimershow2020-1.jpg

Megérkezett a mellettem álló Bricklin tulajdonosa. Hoppá. Vele aztán kb. 10-15 percet beszéltünk, telefonszámot cseréltünk, megvitattuk egymás autóját, aztán mentünk a dolgunkra. Nem volt hosszú idő, de jó volt látni, hogy van itthon egy rendes, kiállításra alkalmas Bricklin. Ez egyébként nem az a fehér, amit az elmúlt években itt-ott láttunk, ez nem rég érkezett az országba.

Innen már csak a hazaút volt hátra, ami tökéletes volt. Igaz este volt, de tiszta volt az idő, a beígért eső késett, a forgalom nagyon jó volt, a Delorean pedig a szokásos indulási nyűglődése után ment, ahogy kellett. Aztán miután lejöttem az autópályáról, teljesen elfogyott a forgalom, és onnantól jött az igazán élvezetes vezetés, és őszintén szólva ez azért eléggé hiányzik / hiányzott az idei évből. Emiatt már megérte ez a show.

oldtimershow2020-5.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr3116239490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása