HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Exrefis találkozó

2021.11.17. 10:00 :: Sidaries

Október elejére meg volt hirdetve egy találkozó az egykori gimnáziumomba. Ez már a második volt, az elsőre nem tudtam elmenni, eldöntöttem, hogy ezúttal nem hagyom ki. Ami miatt pedig ez a téma idekerül, az természetesen az, hogy mivel szép idő volt, ezért Deloreannel mentünk. gondoltam egy ilyen nagyobb túra még belefér az idei évben, ezen felül már csak egy győri jelenésem lesz novemberben.

Reggel korán leadtam a kölköt a mamának, átültem a Deloreanbe, vettem pályamatricát, mindegyik gumiban beállítottam a megfelelő nyomást,  összeszedtem az asszonyt, aztán már húztunk is fel az autópályára. És rájöttem, hogy mennyire is imádom én ezt. A Deloreant az autópályára találták ki! Ráálltunk a szokásos 120-130 körüli utazótempóra, ami azért ennyi, mert a kilométeróra kicsit csal hol ide, hol oda. Most éppen kicsit alámért, de volt ez már fölötte is.

Az autópályáról lejöttünk Győrnél, onnan a 83-ason mentünk Pápáig eseménytelenül, de azért közepes anyázások közepette. Régen írtam már, de továbbra is igaz, hogy elképesztően béna sofőrök vannak. Fogalmuk sincsen még az univerzumról sem, hogy hol vannak, nem hogy a sávtartásról meg a normális sebességről. Ennek ellenére időben odaértünk a megnyitóra, aztán jöttek a normál programok, amiket nem részleteznék.

Jobban ide illik, hogy a templom mellett leállított autó meglehetősen népszerű volt a diákság körében, elég sokat beszéltem róla, és talán némi motivációnak is elment. A legkedvesebb rész kétségtelenül az volt, hogy egy helyi diáklány az általa készített hihetetlenül profi rajzot ott hagyta a Delorean szélvédőjén egy kis levéllel és szívecskével. Ezt a részt a Dudu kimondottan imádta (Nem :) ). Innen átmentünk a színházba, ahol annyira nem éreztük az akaratot a több órás gálaműsorra, ezért inkább elindultunk hazafelé. 

oldtimer83exrefi.jpg

Közben meg megálltunk tankolni Téten. Ez nem lenne nagy szám, de ez a benzinkút, aminek Oldtimer '83 a neve, annyira hangulatos volt, hogy muszáj volt pár képet készíteni a Deloreannel. Innen még mindig nem egyenesen haza jöttünk, mert Tatán még beugrottunk egy sütire egy cukrászdába és sötétedésre értünk végül haza. Jó nap volt, örülök, hogy Deloreannel mentünk.

Szólj hozzá!

Címkék: találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr1616740994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása