HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Az autóstalálkozó és egyebek

2008.09.10. 14:49 :: Sidaries

2008. Augusztus 1-3.

Ez a találkozó volt a Delorean első kiállítása. Van egy elég bő leírásom a delorean.hu-n róla, akit érdekel vagy esetleg nem olvasta, az ott megteheti. Itt csak egy erősen rövidített verzió lesz. 

Ezt a találkozót már elég régóta minden évben megrendezik és én szép lelkesedéssel mentem is, hátha látok Deloreant. A találkozó honlapja: http://usacar.hu/index2.php Sose láttam, így mikor elindultam, egész biztos voltam benne, hogy nem lesz rajtam kívül másik. Így is lett. Szerintem elég jól sikerült, díjat is nyertem. Az autó népszerű volt, az emberek sokat kérdeztek és meglepően sokan pontos információkkal rendelkeztek az autóról. Persze voltak akik meg akartak győzni, hogy márpedig ebben az autóban egy 3.5-ös Ford motor van, de ők voltak kevesebben.

Képek szintén vannak a delorean.hu-n szóval ide nem rakok. Van viszont pár egyéb képem ami nekem nagy örömet okozott. Még a légkondiszerelés ideje alatt másztam alá az autónak és csináltam néhány szép alvázképet. Ilyen gyönyörű autóalsót még nem láttam!

Itt láthatóak az alvázomon a rozsdafoltjaim. Nem nagyok, most a héten lesznek lekezelve, de azért ennyi van.

Aztán most még két kép:

Gyönyörű. Most pedig a sebváltó:

 ű

Bocs a szar képekért, de ezek is a mobilommal készültek.

Szólj hozzá!

Címkék: szerelés találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr3657264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása