HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

A robbanómotor ünnepe. :)

2008.10.27. 10:44 :: Sidaries

Habár Október 23. nem éppen erről szól, de nekem mégis így sikerült. Mentem bő 300km-t a Deloreannel és marha jól éreztem magam. Sikerült rendszámot szerezni a gépre, úgyhogy ki is használtam. Kicsit bővebben:

Csütörtök, Győr:

Ez a nap csak véletlenül sikerült így. Kedves barátnőmmel döglős napot terveztünk, bár nekem azért mehetnékem volt. Keltem reggel korán, de a pihenésben úgy elfáradtam, hogy 11-re elálmosodtam és elaludtunk mindketten. Tesóm jó érzékkel felhívott dél körül, mire úgy felijedtem, hogy megmondtam a Bébnek, hogy pakolás van, megyünk. Kicsit meglepődött és legalább 5 percig győzködnöm kellett, de elindultunk.

Előbb haza az autóért, aztán vissza Győrbe és megint haza. Utána vissza a Passatba és megint vissza Győrbe. Értelmét lehetne vitatni, de nagyon jól esett. :)

Legelőször a Béb előző munkahelyre mentünk, ahol két 3 év körüli kiscsávóra vigyázott, aztán találkoztunk a győri Deloreantulajjal és vele spannoltunk egy kicsit. A kormányt is gyorsan nekiálltunk szétszedni, mert valamiért az enyém nem jön szét, de nem sikerült. Mindegy, ráér (majd valamikor újra kell bőrözni). 

Jó nap volt és a Pénteki napnak jó bevezetése.

Péntek, Tatabánya:

Péntek reggel megint nekiindultunk és hazamentünk az autóért. Lett volna egy tesztvezetés (egyik rokonom próbálta volna ki az autót), de sajnos nem ért rá, így az első program a tatabányai klubtalálkozó lett. A nagyTesco parkolójában találkoztunk és másfél órát ott dumáltunk és szerintem mindenki élvezte. Elég sokan megálltak és beszélgettek az autóról, mi meg lelkesen promóztuk a delorean.hu-t. :) 

Kezdett hideg lenni, ezért átmentünk az Interspar parkolójába, mert afölött van egy kávézó ahonnan jól rá lehet látni a parkolóra. Felmetünk és beszélgetés közben figyeltük az emberek reakcióit. Sokan megnézték, de a legjobb egy pár volt, akik kéz a kézben andalogtak amíg meg nem látta a férfitag az autót. Onnantól a csajnak nem osztottak lapot. :) Pár perc nézelődés után mentek csak tovább. Mikor lementünk, találkoztunk egy szimpatikus fickóval aki szintén érdeklődött az autó után. Vele is eldumáltunk. Utána már kezdett sötétedni és Deloreannel nem szeretek este menni, mert elég rosszak a tompított fényszórói. Szóval elindultunk haza.

Szombat, Kisbér:

Reggel megejtettük a pénteki tesztvezetést, de aztán ez a nap a barátnőm napja lett. Az ő ismerősi körét látogattuk végig. Egy régi barátnője, rokonság, ilyesmi. A legjobb az volt, amikor az egyik ismerősénél ültünk bent, beszélgettünk és valaki csöngetett. A házigazda kiment, majd szólt, hogy engem keresnek. Valaki meglátta az autót a ház előtt és mindenképpen beszélgetni akart a tulajdonossal.  :) Vele is beszélgettünk egy kicsit és kiderült, hogy egyszer Svájcban majdnem neki is sikerült szert tenni egy Deloreanre, de aztán balszerencséjére lecsúszott róla. Azért remélem majd valamikor sikerül neki.

Utána még elmentünk a Béb nagyszüleihez és ott fejeztük be a napot. Sötétedésre már hazaértem és a hétvége többi részében egy szanaszét esett gépet szereltem és takarítottam vírusoktól, spywarektől. Viszont ez már nem ide tartozik.

 

Szólj hozzá!

Címkék: találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr14733964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása