Mint ígértem, a mai részben már a prototípus és a szériaautó közötti fontosabb különbségek lesznek. Az ablakok, a felnik és a visszapillantó tükrök.
Habár a prototípus felnije is egész szép volt, de szerintem a széria autójé sokkal jobb. Az ablak és a visszapillantó tükör elhelyezése pedig határozottan modernebb formát adott az autónak. A prototípus tényleg a '70-es évek autója, de a szériaautó már sokkal időtlenebb forma. Ennek is megvan a története. Amikor Giugiaro megtervezte a prototípust még 1975-öt írtunk. Amikor pedig elhúzódott a pénzgyűjtés, a motorválasztás, a gyárépítés, akkor John Delorean kért egy faceliftet (modern kifejezéssel élve) az autónak, mielőtt az még gyártásba került volna. Szerintem ilyen sem volt az autótörténelemben. :) Ez valamikor 1980 elején történt és Giugiaro és Colin Chapman (Lotus) végezte el. Az első autó 1980 karácsonyán gördült le a sorról, tehát elég kevés idő volt a módosítások bevezetésére.
Most még két kép, az egyik az eredeti felniről a hivatalos szabadalomról, valamint egy másik, ahol jobban megnézhető a visszapillantó tükör szériaautós formája.
Na meg még a végére idecsapok egy képet a famodellről, ami mutatja, hogy voltak még elképzelések.
Ez a felni és ez a tankolónyílás nagyobbat üt mint Tyson. (viszont már fent vannak az ablak mögötti műanyag légbeömlők) Ez a kép valamikor 1979-ben készült.