HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

A Delorean evolúciója IV. - A prototípus 3.

2009.01.23. 12:47 :: Sidaries

Itt a Péntek, folytatom az evolúciós sorozatot. A mai napra a belső változások maradtak. Na akkor az első kép: Sajnos csak fekete fehér képet találtam ami teljes egészben mutatja a belső részt. Ami azt illeti én ebből meg nem mondanám, hogy egy Delorean van a képen. Mások az ülések, más a középkonzol, más a műszerfal, a kormány, minden. Nagyon 70-es évek feelingje van. Nem nagyon tetszik. Aztán a következő kép már egy jobb kép. Ami a legfeltűnőbb, az a szín. A szériaautók csak fekete és szürke belsővel készültek, ez pedig barna. Talán még aranyszínnek is hívnám, ha nem csak 16 színben látnám a világot. :) Megéri megnézni az utasoldalon a visszapillantó tükröt. Már egy előző bejegyzésben említettem, de itt nagyon szépen látszik, hogy különböző a formája. Összegezve a facelift elsősorban az autó belsejét érintette.

Na meg persze meg kell még emlékezni a motorcseréről, amikor is a Citroen wankelmotor helyére a PRV-6-os került. A Citroen motorról sem képet, sem pontos teljesítményadatokat nem találtam a hivatalos dokumentációk között, szóval megmaradok az említésénél. További különbségeket és gyártásfejlesztési finomságokat találhattok a Prototípus sorozatban.

Végül még egy apróság hogy az ajtócsukó mechanizmus is megváltozott. A szériaautóknál már elől és hátul is fogja az ajtót valami, itt viszont csak alul van egy zár. Jövő hét végén pedig jön a befejező rész egy legalább olyan különleges autóval mint a prototípus!

4 komment

Címkék: evolúció dtl

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr89897539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dubniczkia 2009.01.25. 20:14:32

Hat ez csucs! Sohasem lattam ezeket a kepeket... Ezek az elso dolgok, amik a prototipusban jobban tetszenek mint a megvalosult autoban. Gyonyoruek ezek a belsok!

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.01.26. 09:30:25

Az aranydeloreanoknál rendelhető opció volt ez a belső. :)

Morzsaszar · www.oltcit.iweb.hu 2011.02.10. 22:28:53

Nagyon Citroënes ez a belső.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.02.11. 06:37:35

És itt még a motor is Citroën.
süti beállítások módosítása