HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

A 7075 történelme II.

2009.03.20. 13:08 :: Sidaries

Az előző részben írtam a Carfaxról, de még nem fejeztem be teljesen.  Van még pár érdekes dolog benne. Ezek:

Itt benne vannak az autó egyes szervízelései dátummal és mérföldóraállással. Na itt már látszik, hogy a '90-es évek környékén bedögölhetett a mérföldórám. Az első 10 évben ment 35000 mérföldet az autó és 15000-et két év alatt aztán 14-et '99-ig. :) Na persze. Én is 50014 mérfölddel kaptam meg. Szerintem a valós futásteljesítmény legalább 70000 mérföld, de akkor sem lepődnék meg ha valahogy kiderülne, hogy 100000 mérföld. Igazából örülnék neki, mert legalább használva volt. Nem állok neki megint mondani a magas futásteljesítmény előnyeit, leírtam már ezerszer.

Milyen érdekességek vannak még? Ellőször is az első forgalomba helyezés ideje 1982 Július 7. Állat. Majd oda is rakunk egy kis ünnepséget. :) Aztán 1999 május 26. leszedték a renszámot, majd 2007 november 14.-én újat kapott. Ez egybevág az előző tulajdonos állításaival miszerint az autót Floridában használták, majd ő New Yorkban vette meg egy lerakatból, ahol már állt egy ideje. Kicsit felújította, majd eladta nekem. :)

Még egy dolog a végére. Próbáltam kicsit többet megtudni az autóról és írtam sok levelet mindenfelé, de nem jártam sikerrel. Írtam Texasba a központba, írtam New Yorkba és Floridába Deloreanszervízekbe, de semmi. Sehol nem tudtak az autóról. Annyit azért sikerült megtudni, hogy a nyilvántartást előző tulajdonos neve alapján vezetik és nem VIN alapján. Sajnos ilyen régre visszamenőleg nem volt nyilvántartásuk. 

Szóval ennyi lett volna a kutatásom, ajánlom mindenkinek aki hozzájut egy Deloreanhez, mert jó móka végignézni ezeket a dolgokat. :)

1 komment

Címkék: behozatal

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr321014247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kinderdmc · http://www.jacabuli.hu 2009.03.21. 07:57:55

Kár,hogy nem a VIN alapján tartják nyilván az autót,akkor tulajdonostól független útána lehetne nézni,mert a neveket elfelejti az ember,de a VIN ott van Delokán.
süti beállítások módosítása