HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Élet egy Deloreannel (és a tulajdonosával) 2.

2009.11.11. 09:31 :: Sidaries

Íme Béb írásának második része. Ő őszinte, ezért mindent megír én meg bátor vagyok, hogy ezeket változtatás nélkül közlöm. Ti meg örülhettek, hogy kiteregetjük a családi szennyest, mint egy feltűnésre vágyó celeb. :)

 

A holland út során ez a párbeszéd zajlott le rendszeresen közöttünk:

- Hallod?

- Nem. Mit?

- Ezt a zajt.

- Nem. … De talán most igen.

- És szerinted honnan jön?

- Nem tudom.

- De eddig nem volt.

- Biztos. Én nem figyeltem. (Ugye engem sokkal jobban lekötött a táj, már amikor láttam, meg az integető emberek a szomszéd autókból.)

Újabb fülelések, és egy gyenge kísérlet a részemről, hogy:

- Minden autónak van hangja, nem lehet, hogy a miénknek ez?

- De eddig nem volt.

- Talán mert eddig nem mentünk ilyen gyorsan vele, ilyen hosszú távon.

Persze sosem sikerült meggyőznöm. Az aggódás folyamatos volt. Este elbúcsúzott az autótól, reggel pedig mielőtt én csak egyet pislantottam volna, már lent volt a parkolóban, hogy megnézze minden rendben van-e. És persze megállni is csak úgy lehetett, hogy rálásson az autóra. Mondhatnánk, hogy ez szerelem, de nem az. Ez kérem szépen egy első gyerekes anyuka tipikus viselkedése. Meg is mondtam neki, hogy eljátszotta az esélyét, hogy valaha megjegyezést tegyen az aggódó anyukákra. Mert épp csak a jó éjt puszi nem járt az autónak, de szerintem az is csak azért nem, mert nyomot hagyna.

Hát így élünk mi vidáman, és az én nagy megelégedésemre, mert egy ilyen harmadikat könnyű elviselni. Ráadásul hiába jó a segge, a combom nekem hosszabb. :)

A holland túrán persze számomra az elsődleges élményforrás a házak, meg a rengeteg muskátli volt. De ne higgyétek, hogy nem nyűgöződtem le a sok Delo láttán. Bár nekem itt is, nem megszokott módon inkább az tetszett, ahogyan az emberek a saját ízlésük szerint alakították az autót. Abszolút kedvencem az a Delorean volt, amelyiknek az ablakára a tulajdonosai kiírták a nevüket. Ezt én is bírnám. Tudja csak meg mindenki, hogy az ott az én helyem. :) 

Welmoedet nagyon megkedveltem (ő a holland klubelnök), neki csak egy kockás mellény kellene, és máris a kezébe nyomnám Benedek Elek meséit. Tökéletes nagypapa lenne belőle. Mert, hogy ott a nyugdíjasok Delot vesznek, és álmokat valósítanak meg. És akkor a világ nem is lehet olyan rossz hely, ha van, ahol ez megtörténhet.

Persze ez az autó soha nem lesz családi autó. Már csak azért sem, mert ha Viktort riogatni szeretném, csak előrevetítem neki a lehetőséget, hogy mi történne az autóval, ha egy nutellás kezű kisgyerekkel kerülne szembe. Ilyenkor komolyan megfordul a fejében az autó szögesdróttal való körbevétele.

Családi programokra tehát nem ezzel az autóval megyünk majd, de kettesben romantikázni annál inkább. A nagyszülők meg örülhetnek, hogy addig is unokázhatnak.

 

 

6 komment

Címkék: egyéb írás

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr241517298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dubniczkia 2009.11.11. 09:48:54

:) :) :) Ez megint nagyon jo!
"Mert épp csak a jó éjt puszi nem járt az autónak, de szerintem az is csak azért nem, mert nyomot hagyna." -- Ez a kedvencem! :)

Evil1979 2009.11.11. 14:48:41

Megint jó volt. Köszönjük.
Követelem Béb-nek adni a kedd-csütörtök párost és nem szerdánként megúszni a poszt írást Sid!!!

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.11.11. 16:04:09

@Evil1979: Az övé. Csak éppen adjatok neki ötletet, hogy miről írjon és fog is. :)

Suttora 2009.11.11. 18:57:12

Mit is mondtál, hány részes lesz ez a sorozat? Tíz? :D

Evil1979 2009.11.13. 11:22:49

@Sidaries: Ötlet miről írjon? Hát az első találkozás vele, hogy tetszett élőben (gondolom képeken már milliószor látta elötte:) ), és őszintén még ha neked nem is tetszik. A saját élményei akár találkozókon akár egyéb utazások során.
Most hirtelen ennyi, de kezdhetné az elején mikor megvetted, akkor mik mozogtak a fejében, mire gondolt és innen folytatni máig, és így lehetne a kedd-csütörtökre is jó kis posztokat nyomni.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.11.13. 12:56:30

@Evil1979: Átadom és ha lesz kedve, akkor fog is írni.
süti beállítások módosítása