HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Kika parkolós mulatságok

2010.10.13. 09:19 :: Sidaries

Múlt hétvégén már megint utolsó találkozót tartottunk. Egy haver, aki a Kikában dolgozik már említette, hogy lesz egy 10 Éves a Kika ünnepség, ahova amerikai autókat is akarnak összehozni, de akkor még nem tudtam, hogy megyek-e. Aztán múlt kedden jött a levél a Vurdontól is, hogy kicsit szervezettebb keretek között jelennénk meg. Innentől nem volt mese, menni kellett. Főleg mikor kiderült, hogy lesz valami Kikás ajándék is. Amikor a Béb ezt meghallotta már esélyem sem volt nem menni, hiszen egy kis lakberendezést sohasem lehet kihagyni.

Így adódott, hogy múlt szombat reggel nekilódultam és elhoztam az autót Győrbe. Előtte kapott egy fullos takarítást aztán ebéd és jöttem, Bébet összeszedtem, aztán mentünk is a Kikához a parkolóba. Kicsit hamarabb értünk mint kellett volna, mert még senki sem volt, de kb. negyed óra múlva kezdtek szállingózni a többiek is és végül négy körül már elég szépen voltunk. Kipakoltam mindent aztán jöhettek az emberek.

És jöttek is. Szép autók gyűltek össze, a típusokat természetesen megint nem jegyeztem meg, de igazán jól éreztem magam. Találkoztunk ismerősökkel is és az egyik haverom, aki elég régen (valamikor 2008-ban asszem) már vezette az autót most megint lehetőséget kapott. Azóta már elég sok minden javult rajta és ezt ő is észrevette. Mondta, hogy egész autóformája van így vezetés közben is. :)

Aztán ha már itt voltunk, akkor a Béb megejtett egy kisebb bevásárlást, mert hát úgyis olyan jó bevásárlásra a Delorean aztán még sötétedés előtt elindultunk.

Igazán jó móka volt ez is, ha lesz még ilyen, megyünk. Végül még pár egyéb ömlesztett dolog. Voltak tűzoltók is meg bábjáték meg csokiszökőkút meg még pár egyéb is, bár ezekből én olyan sokat nem vettem észre, azon kívül valószínűleg kapunk egy frankó törzsvásárlós Kika kártyát. Azt majd meglátjuk, de jó lenne.

3 komment

Címkék: találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr952367364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bopat 2010.10.13. 13:55:48

Mi az ajándék? Törzsvásárlói kártya? Hehe előbb vásárolj, aztán adunk kedvezményt :)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.10.27. 11:28:37

@bopat: Egyszeri 20% kedvezményt fogunk kapni. Frankó.

hdnctrl 2010.10.27. 15:19:01

és így is kb 30%-kal az IKEA árai fölött lesztek, bár az nem nagyon van Győrben :)
süti beállítások módosítása