HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Idézet

2010.11.22. 11:13 :: Sidaries

- I'm not Cheap, I've spent thousands of $ on my D !! I know where my priorities are!!!

- Nem vagyok fösvény, több ezer dollárt költöttem a Deloreanemre! Tudom a prioritásokat!

15 komment

Címkék: idézet

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr922465092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2010.11.23. 08:20:45

mi lett a fórummal?

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.11.23. 08:23:53

@scuynat: Nem tudom. Már szóltam a szolgáltatónak. Remélhetőleg visszaszólnak, hogy mi van.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.11.23. 16:10:54

@scuynat: DNS hiba, javítás folyamatban. Remélem hamarosan menni fog.

hdnctrl 2010.11.23. 17:14:31

@Sidaries:

akkó' IP alapján elérhetnénk :D csak nemtom, mi az IP-je. de mindegy, csak megjavul már. :D

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.11.23. 18:11:33

@scuynat: Itt elérhető:
217.67.30.26/delorean.hu/
:)
Úgy látom már csak holnapra lesz meg. Nem vagyok boldog.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.11.25. 14:03:30

@Sidaries: Az oldallal semmi. Levélre nem válaszolnak, a ticketre nem reagálnak. Baszódjanak meg, szerintem hamarosan intézem a költözést.

hdnctrl 2010.11.25. 14:41:52

melyik szolgáltatónál van a DNS?

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.11.25. 14:44:47

@scuynat: Domainflotta.
Most már sikerült beállítani a mailszervert a webszerver helyére. Haladunk.

DomainFlotta 2010.12.06. 12:40:53

@Sidaries: Sajnáljuk a kellemetlenséget, a megbaszódást viszont nem vállaljuk :) Azért, hogy a későbbiekben ne keljen blogbejegyzésben bosszankodnia a következőt javasolom:

-A problémát írja le pontosan, ahogy azt a második ticketben meg is tette.
-Ha 1 órán belül nem kap választ ne blogbejegyzést írjon, inkább telefonáljon vagy vegye igénybe ingyenes online chat felületünket az hasznosabb.

A feladatkezelő rendszerünk szerint 2 órán belül reagáltak arra a feladatra, hogy az oldallal valami dns hiba van.

Ha jól láttam a problémát az okozhatta, hogy az oldalt egy olyan szerverre kívánta költöztetni, aminek csak ip címe van. Szerencsére mindent megoldottunk így a fórum újra üzemelt.

Kellemes Ünnepeket:
DomainFlotta.hu

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.12.06. 13:28:59

@DomainFlotta: Türelmes ember vagyok. A dns-t nem akartam költöztetni, de miután már harmadszor is elromlott a múlt héten, ezért döntöttem mellette.
Először megmondtam, hogy legyenek szívesek visszaállítani a vasárnapi állapotot, mert feltételeztem, hogy az megvan, de nem volt és egy rossz állapotot töltöttek vissza. Ez után inkább megírtam, hogy pontosan mire gondolok.
Ez sem ment zökkenőmentesen, bár ebben én is hibás vagyok, mert úgy gondoltam, hogy ha a www.delorean.hu címét megírom, akkor az magával vonja majd a delorean.hu beállítását is.
A chaten próbáltam érdeklődni, ahova ha jól emlékszem egy Kiss Anna nevű felhasználó be is lépett. Mikor megkérdeztem, hogy hogy áll a probléma, akkor megmondta, hogy nem tudja. Említettem, hogy küldtem róla levelet, erre visszaírta, hogy majd a kollégák válaszolnak. Ezért úgy gondoltam, hogy ott nem megyek sokra.

A fő problémám az volt, hogy a költözésünk már vagy fél éve volt és nem értettem, hogy mi történt, hogy az összes dns bejegyzésünk eltűnt egyik napról a másikra.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.12.06. 13:36:21

@DomainFlotta: És még valami. Egy hét egy dns hiba megoldására szerintem sok.

DomainFlotta 2010.12.07. 12:38:48

@Sidaries: Nem hibáztatom Önt, szó sincs vádaskodásról, csupán elmondom azt, hogy a mi részünkről mi történt:

A domainflotta.hu nem sima tárhelyeket ad el, hanem google barát virtual szervereket, annak minden előnyével és ezek szerint hátrányával is.

A probléma akkor kezdődött, amikor Ön a forum.delorean.hu aldomaint egy ez egyben törölte a virtual szerverről és ezt úgy tette, hogy nem csak a public_html mappa tartalmát törölte, hanem a teljes virtual szerver struktúrát is, php.ini fájlokkal a cgi vel, a mail mappával együtt, mindent. Mivel a szerver az Öné így sajnos azt tehet vele amit akar.

Mivel ezeket törölte a teljes szerver beállítást is törölte, innen jött a dns hiba.

Nekünk időbe tellett beazonosítani, hogy ki is írt nekünk, melyik oldalról van szó és mi okozhatja a hibát.

Természetesen a beállításokat nem lehet kézzel újra létrehozni és elkeseredve álltunk és azon gondolkoztunk, hogy mit is kellene tennünk, hogy az ügyfelek elolvassák a tájékoztatókat. Valójában csak a rendszergazda állt csalódottan, nem mindenki.

Ezután töröltük a virtual szervert és újra létrehoztuk. Ekkor jött a kérés, hogy irányítsuk át az oldalt egy szerverre, amin csak ip cím van. Megtettük, de kiderült, hogy levelezés az nincsen. Akkor újabb kísérletezések jöttek, hogy mit hova irányítsunk majd a végén közölte, hogy akkor inkább dns átirányítást kér.

Mindegyiket megcsináltuk mindenféle plussz költség nélkül és ezért is fájt az a bejegyzés, hogy baszódjunk meg.

Ha van bármiféle javaslata arra nézve, hogy hogyan érjük el, hogy az ügyfelek elolvassák a tájékoztatásokat és ne forduljon elő újabb ilyen esete, akkor kérem írja meg, mert szeretnénk megoldani ezt a problémát.

Ha úgy érzi az ügyfélszolgálatunk hibázott, akkor írja meg e-mailben és kivizsgáltatom az esetet. Ha a mulasztás súlyos, a kommunikáció becsmérlő higgye el intézkedni fogunk. Mi az elégedett ügyfelekből élünk.

Az elégedetlenség oka pedig minden esetben a helytelen információ áramlás. Mivel ezt csak egy oldalúan tudjuk fejleszteni ezért fontosak az építő jellegű visszajelzések.

Nem hinném, hogy az lenne a megoldás, hogy a google barát virtual szervereket olyan drágán kellene adni, hogy csak szakértők rendeljék meg, akkor inkább szakértőket kell képzeni valahogy, hiszen a net mindenkié.

DomainFlotta 2010.12.07. 12:46:56

Egy dologra elfelejtettem reagálni nagy igyekezetemben:

"A fő problémám az volt, hogy a költözésünk már vagy fél éve volt és nem értettem, hogy mi történt, hogy az összes dns bejegyzésünk eltűnt egyik napról a másikra"

Ez azért történt, mert a hiba akkor derült ki, amikor frissítettük a szervert és újra indítottuk. Ilyenkor lefut egy diagnosztika és az ellenőrzés leállt a forum.delorean.hu miatt. Mivel nem tudtuk helyreállítani, ezért töröltük a hozzá tartozó virtual szervert, így minden dns bejegyzés vele együtt törlődött. Küldtünk róla értesítő e-mailt, majd egy teljesen más csatornán olyan emberhez futott be a kérés, aki erről mit sem tudott.
Ez az átka annak, ha nem mindent ugyan az az ember csinál.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.12.07. 13:34:05

@DomainFlotta: Akkor most már értem a problémát. Nekem az volt a dühítő, hogy habár mi semmit sem csináltunk, egyszer mégiscsak elvesztek a dns adataink. Elnézést kérek a szóhasználatomért, de mivel ez már nem az első ilyen jellegű problémánk volt, hamarabb elvesztettem a türelmemet.
A múlt héten én nem kaptam értesítőt, bár emlékszem, hogy valamikor pár hónappal ezelőtt volt valami ilyesmi, amire vissza is írtam, majd megkaptam a választ, hogy semmi probléma.
süti beállítások módosítása