HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

A 400. bejegyzés

2011.01.26. 13:00 :: Sidaries

Hát ez marha jó. Számolgattam, hogy hány bejegyzést írtam eddig és kiderült, hogy ez a mostani a 400. Örülök neki, de nézegetem, hogy mit kéne írni és elég kevés dolog van, amit a saját autómról lehet. Pár dolog azért alakul.

- Először is elkezdtem a májusi út előkészületeit. Ez azt jelenti, hogy beszéltem már a hollandokkal, mert velük együtt fogunk Írországba menni. Nem lesz olcsó mulatság, de egészében véve olcsóbb, mint amire számítottam. Ha valaki esetleg csatlakozni akar az írjon és megbeszéjük. A jelenlegi terv szerint Május 23.-án indulok és előreláthatólag Június 2.-ára érek haza.

- A másik, hogy vettem új autótakarót. A régi jó nyáron, de van egy nagy hibája télen, mert amikor magasabb a páratartalom, akkor a szövet beszívja a vizet és később ez lefolyik az autó oldalán. Emiatt már most olyan koszos az autó, mintha legalább tízszer megázott volna. Ez a mostani takaró már műszálas, remélem jobb lesz. Majd készítek róla képet, ha arra járok.

- A harmadik pedig, hogy Bopattal rendeltünk egy amcsi haverjától gumikat, Cooper Cobra Radial G/T-t. Welmoed is ezt ajánlotta. Szerencsére ebből mind a két méret van, ami az autóra kell. Remélem halkabb lesz tőle, mert a mostaniakról azt olvastam, hogy elég hangosak és valóban jól hallani a hangját. Ja és megnéztem és kiderült, hogy a jelenlegi gumijaim már 14 évesek! Azannya.

3 komment

Címkék: találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr242603570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bopat 2011.01.26. 15:03:09

Sorszámozhatnád a hozzászólásaidat, tehát pl 401. Sid újabb posztja stb

bopat 2011.01.26. 15:03:52

Ja én csatlakoznék, ha lenne hely az autódban :)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.01.27. 09:26:06

@bopat: Gondoltam rá. Lehet, hogy a korábban már beharangozott rendrakáskor ezt is bevezetem.
süti beállítások módosítása