HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Bopat - Miért pont a Delorean?

2011.02.23. 10:00 :: Sidaries

Sokan feltették ezt a kérdést nekem, sokáig nem tudtam igazi választ adni, nem volt igazi válaszom. Azt tudtam hogy kell, akarom az autót de nem tudtam miért. Igen a Vissza a jövőbe film is segített a döntésben, de volt még kismillió más film amit szerettem, illetve az autókat bennük. Előtte a 68-69-es Mustangokat nézegettem, szerettem nagyon, főleg a Bullit című filmbeli jeleneteket néztem meg sokszor.

Na ismét megnéztem :)

Tehát ez sem volt döntő ok.

Történt hogy 2009-ben kilátogattam Komáromba, az Amerikai autós fesztiválra. Oda is Mustangot mentem sasolni, és ott ért a felismerés, hogy én nem akarom azt az autót. Miért? Mert az egy tömegcikk volt akkor amikor gyártották, és most is az, ugyanis nagyon sok volt ott Komáromban, minden évjáratú, felépítésű.  Most is 40 évvel később. Veterános szinttel mérve a Mustangból annyi van mint most a Suzukikból.

Ellenben a Delorean egészen más volt. Emlékszem egyszer mentünk Siddel ketten a bőröshöz, kormány bőröztetni. Kis falukon mentünk át, és mindenki nagyon nézte az autót, 180 fokban pörögtek az autó után. De a legjobb az volt amikor egy srác a barátnőjével sétáltak a járdán és leesett az álla. El tudtam olvasni a szájáról amit mondott „Húúú aztakurva!!!!”

Ekkor döbbentem rá hogy miért tetszik az autó, pontosan azért mert kivált az emberekből egy olyan reakciót, amit nem sok más autó vált ki. Na jó, ne beszéljük a szupersport autókról, nem arra gondoltam. De ki fordul meg egy 30 éve Ford capri, vagy egy 1-es Golf után? Persze van olyan aki igen, de nem sokan.

Ezenkívül volt még egy nagy élményem Hollandiában, ahol előttem halad 9 (KILENC!!!) Delorean. Ahogy haladtunk végig a rendezett kis Holland falvakon, ott is megállt az élet, az emberek ledermedtek és tátott szájjal figyelték a nem mindennapi eseményt.

Na ekkor már 99%-an állt a mutató, a 100% akkor következett be amikor megnyertem az aukciót. :) 

Tehát ha valaki egy egyedi autót szeretne magának, az egy Deloreannal tuti jól jár, nem fog mindennap találkozni ilyen autóval. Kivéve ha gyakran megyünk talira. :D

12 komment

Címkék: bopat 701

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr412668770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dubniczkia 2011.02.23. 10:19:25

Bopat! Jól értem, hogy azért választottál egy Delorean-t, mert feltünô? Az elsôszámú érv mellette, hogy kevés van belôle és lehet vele villantani?

bopat 2011.02.23. 15:19:36

Nem. Kb 1 évig nem tudtam dönteni a 2 autó között.
Mivel egyiket sem vezettem nem tudtam objektíven dönteni.
Tavaly szeptemberben vezettem Sid autóját Hollandiában. Akkor már 100% biztos voltam abban hogy a Delorean lesz.

dubniczkia 2011.02.23. 15:26:52

Végül is mindegy. A lényeg, hogy vettél egyet. :) ...tényleg jó vezetni.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.02.23. 18:17:28

@dubniczkia: Ati remélem tudod, hogy a múlt hétre elméletileg elküldött írásod lesz most pénteken. :)

dubniczkia 2011.02.23. 19:23:25

Igen, tudom. :) Ég a pofám amennyire csak lehet... Legkésőbb hétvégén befejezem. Köszi a türelmet!

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.02.24. 09:08:08

@bopat: De igen. Net viszont van.

@dubniczkia: Várom nagy erővel. :)

bopat 2011.02.24. 09:23:15

@Sidaries: Hol vagytok? Van hó a pályán kívül is?

bopat 2011.02.24. 09:24:00

@dubniczkia: Ha pénteken jelenik meg, akkor a hétvége késő :)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.02.24. 18:44:12

@bopat: Cortina D'Ampezzo és van sok hó mindenhol. Az egyik alacsonyabb pálya elég jeges, de a többi frankó. Nem tudom megtippelni, de fél méter minden pályán van legalább. Néha a fák alatt már mondjuk nincs.

hdnctrl 2011.02.25. 10:00:10

nekem sieléskor eszembe se jut megnézni, hogy egyáltalán van-e net :D nappal síelünk, este meg iszunk :D
süti beállítások módosítása