- Jó estét kívánok ... ... ... ha lehet holnap reggel mennék megnézni a sérült autót.
- Jó estét kívánok, rendben, mikor jönne?
- Reggel 9 megfelel?
- Igen, szerintem rendben lesz.
- Megkérdezhetem, hogy milyen típusú autóról van szó?
- Egy Delorean DMC-12-ről.
- ... ööö ...
- Látta a Vissza a Jövőbe filmet?
- Igen.
- Egy olyanról.
- Na ne mondja!
Hát kb. így zajlott az első beszélgetésem a kárszakértővel hétfőn este. Másnap reggelre hazamentem, a kárszakértő pedig egy kisebb késéssel megérkezett. Nem írnék le mindent, a lényeg, hogy ki kell tölteni egy kupac papírt, körbe kell fényképezni mindent. Én még mellé elmondtam, hogy mi hogyan épül fel, minek a károsodása elképzelhető és megmutattam az árakat, hogy szükség esetén minek a cseréje mennyibe kerül.
Persze közben elbeszélgettünk elég sokat az autóról magáról is, így a kárfelvétel vagy másfél óráig tartott. Igazából annak ellenére, hogy jól elvoltunk, remélem aztán nem kell túl sokat ilyen dolgokkal foglalkoznom.
Végül pedig miután végeztünk, megköszöntük egymásnak a bemutatást és a munkát, majd összepakoltam és elindultam a szerviz felé, hogy akkor most már nézzük meg rendesen is, hogy mi az autó baja. Az odaút eseménytelen volt, folyamatosan hallgatóztam és csak egy fémes zörgés volt amit eddig nem ismertem, ami szerintem a megnyomódott tárcsa lehetett. Mikor odaértem elmondtam a szerelőnek a nyűgjeimet és most várok, hogy mi lesz.