HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Hétvége és javítások

2011.04.13. 10:00 :: Sidaries

Először a hétvége. Még jó, hogy megmondtam, hogy nem biztos a hétvégém, mert mint kiderült szinte köze nem lesz ahhoz, amit gondoltam. Az történt, hogy tegnap reggel szóltak a magazinosok, hogy lenne-e kedvem kiállítani az autót az OT Expón. Hát lenne.

Szóval emiatt a hétvége nekem a következőképpen alakul. Csütörtök este munka után elviszem gumiztatni az autót, majd felviszem Pestre és szépen rendbe rakom. (Egy kis kiegészítés: megvannak az új gumik és le is takaríttattam a járművet) Utána valahogy hazavergődök, másnap én nem megyek, de az autó már ott lesz a kiállításon. Szombaton aztán korán reggel megyek és egész nap a környéken fogok lebzselni, majd valószínűleg a vasárnap is hasonló lesz.

Mivel ez Pesten van, ezért a klubtalálkozóról hiányzást nem fogadok el! :) A fórumban pedig megvitathatnánk, hogy akkor ki mikorra jön meg hogyan. A Sokadalomra nem hiszem, hogy kimehetek, de azt majd meglátjuk.


Másik téma, hogy készen van az autó. Amikor először megláttam azt hittem minden tökéletes, de mostanra kiderült, hogy inkább csak nagyon jó. A régi állapotot maradéktalanul sikerült visszaállítani, de reménykedtem, hogy talán még jobb is lesz a hátulja, mint volt 2008-ban. A sérüléseket sikerült tökéletesen eltüntetni, azzal nincs is gond. Csak reméltem, hogy azt a kis lógást is megjavították és habár úgy tűnt sikerült, végül mégsem. Pár kép, aztán magyarázom.

Szóval a nyűgöm a következő. Szerintem az első képen nagyon szépen látszik, hogy a lámpa két jobb alsó csavarja nincs becsavarva, mert a lyukak lejjebb vannak, mint kéne. A második képen sokkal jobban néz ki, ez volt most hétfőn. Aztán eljöttem az autóval és megint elkezdett lógni. Elsőre nem értettem, hogy hogyan, mert hát be van csavarva de aztán észrevettem, hogy elkövették pont azt a hibát, amit én is még régen. Becsavarták a csavart, de nem a menetbe, hanem még az előző tulaj által fúrt álmenetbe. Szóval bukta. 

Viszont még mindig jobban néz ki, mint korábban, szóval lehet, hogy megint nekiesek. Lesz hétszentségelés meg bazmegek az biztos, de lehet, hogy meg tudom csinálni.

Szólj hozzá!

Címkék: karambol szerelés találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr52822337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása