HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Az idei első Vurdon minitalálkozó

2011.05.11. 10:00 :: Sidaries

Ott hagytam abba, hogy megigazítottam a lámpákat az autón. Eddigre már kicsit későre járt az idő, lassan három óra volt és négytől volt gyülekező Győrben, úgyhogy kaptam magam és indultam is. Az odaút eléggé eseménytelen volt, még négy előtt odaértem. Elsőnek. Hát mondom megérte rohanni. Szerencsére Dexter már ott volt és eldumáltunk, mire begördültek az első gépek.

Szépen jöttek az autók és habár nem lettünk sokan, ismét nem volt gond azzal, hogy valaki téma nélkül maradt volna. Megint volt sok frankó amcsi gép és egy lakóbusz, amit külön bírtam, mert volt benne kanapé meg minden. Sajnos a telefonommal nem tudtam értékelhető képet készíteni a belsejéről, de kívülről igen.

A program a szokásos volt, találkozó a Vurdon udvaron, hatkor egy kis városkör, végül dumaparti a Praktiker előtt. Ebből két dolgot emelnék ki. Az egyik, hogy beszéltem egy fickóval, akivel lehet, hogy majd kicsit belenézünk a Delorean lelkivilágába valamikor az elkövetkező hetekben, hogy Írországra már tökéletesen mehessek. Kinéz egy pár vákuumcsőteszt, injektortisztítás, ilyenek. Majd arról is beszámolok.

A másik történés egész vicces volt. Az amerikai autók nem éppen a kis motorjaikról és alacsony fogyasztásukról híresek, itt is volt még nyolc literes dög is, de az én 2,8-asomnál nem nagyon volt kisebb. Éppen egy V8-as rotyogását hallgattuk, amikor észrevettük, hogy nem messze mellettünk egy egész nagy biciklishorda vonul. Mint kiderült a Critical Mass győri kontingense tart felvonulást az biciklik népszerűsítése mellett, az autók ellen. (Köcsögség ON) Szép dolog, de ahogy elnézem haverok, ti azért bicikliztek, hogy mi autózhassunk. :D   (Köcsögség OFF)  

Ez után már csak a hazaút volt hátra, amit még reméltem, hogy megúszok eső nélkül, de aztán nem így lett. Amint kiértem Győrből eleredt az eső és hazáig meg is tartotta ezt a szokását. Most már nyugodtan mondhatom, hogy a gumik esőben is jók. Az autó jól viselkedett, és azt levéve, hogy most megint lehet megint takarítani öröm volt vele esőben is menni.

4 komment

Címkék: találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr602874315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dexter87 2011.05.11. 17:54:14

Hát igen ilyenek ezek a biciklisek! Amúgy nagyon sok biciklis elfelejti, hogy ő maga is szokott autóba ülni vagy tömegközlekedési járműven utazni.

bopat 2011.05.12. 09:51:04

Hehe a Hollandiai út nagyon mély nyomokat hagyott benned :)))

Tepsifan · http://kephatas.blog.hu 2011.06.17. 09:54:08

"azért bicikliztek, hogy mi autózhassunk" ezt nem értem.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.06.17. 10:00:38

@Tepsifan: Ezek az autók (talán a Delorean kivételével) nem a kis fogyasztásról híresek. Jó,hogy ők bicikliznek, mert így marad benzin nekünk. :)
süti beállítások módosítása